نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی ردمی K70 اولترا، اژدهای جدید شیائومی معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
گوشی ردمی K70 اولترا، اژدهای جدید شیائومی معرفی شد

گجت نیوز/ ردمی K70 اولترا – Redmi K70 Ultra جدیدترین گوشی شیائومی است که با مشخصات فنی استثنایی برای رقابت با بهترین پرچمداران اندرویدی وارد گود شد.
 
کمپانی ردمی که یکی از پرسودترین زیرمجموعه‌های شیائومی به شمار می‌رود امروز از جدیدترین پرچمدار خود، گوشی ردمی K70 اولترا رونمایی کرد. این گوشی اکنون پس از ردمی K70، ردمی K70E و ردمی K70 پرو چهارمین عضو خانواده ردمی کا ۷۰ به شمار می‌رود. مطابق انتظار با یک گوشی پرچمدار و فوق‌العاده قدرتمند طرف هستیم. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات این دستگاه خواهیم پرداخت.

گوشی ردمی K70 اولترا؛ پرچمداری تازه‌وارد از چین
طراحی کلی پرچمدار جدید شیائومی دنباله‌روی زبان طراحی آشنای این خانواده بوده و متشکل از یک ماژول مربعی با سه لنز دوربین و یک فلش ال ای دی است. گوشی ردمی K70 اولترا همچنین استاندارد IP68 را برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده و با ضخامت 8.39 میلیمتر و وزن 211 گرم ابعاد و اندازه قابل قبولی دارد.




صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچی بوده و از پانل OLED با رزولوشن 1.5K بهره می‌برد. پانل به کار رفته در این صفحه نمایش از HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی کرده و با ارائه نرخ رفرش 144 هرتزی کاربری روانی را ارائه خواهد کرد.

گوشی پرچمدار جدید شیائومی همچنین از تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک بهره می‌برد که هشت هسته‌ای بوده و با معماری چهار نانومتری تولید شده است. از سوی دیگر، در کنار تراشه اصلی مدیاتک، گوشی Redmi K70 Ultra همچنین پذیرای تراشه بهبود سیگنال Pengpai T1 است که وظیفه اصلی آن تقویت سیگنال‌های وای فای، 5G و GPS است.



از سوی دیگر، حسگر اصلی ماژول دوربین سه‌گانه این پرچمدار نیز ۵۰ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، دوربین سلفی پرچمدار جدید شیائومی نیز ۲۰ مگاپیکسلی است.



ظرفیت باتری گوشی ردمی K70 اولترا 5500 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع آن با توان 120 وات انجام می‌شود. این گوشی همچنین از تراشه Surge P2 برای بهینه‌سازی فرآیند شارژ بهره خواهد برد. Redmi K70 Ultra همچنین به سیستم عامل هایپر او اس بر پایه اندروید ۱۴ مجهز خواهد بود.



نسخه پایه این گوشی با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی قیمتی ۳۵۷ دلاری دارد؛ درحالیکه نسخه ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی این گوشی قیمتی ۴۰۰ دلاری خواهد داشت. از سوی دیگر، مدل‌های ۱۶/۵۱۲ و ۱۶/۱ ترابایت این گوشی نیز به‌ترتیب ۴۴۰ و ۴۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره