نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

طراحی قاب پشتی آیفون SE 4 دقیقاً مشابه آیفون ۱۶ خواهد بود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
طراحی قاب پشتی آیفون SE 4 دقیقاً مشابه آیفون ۱۶ خواهد بود

ترنجی/ اطلاعات جدیدی درباره طراحی آیفون SE 4 به‌بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که قاب پشتی این تلفن هوشمند دقیقاً مشابه آیفون ۱۶ خواهد بود.

دو لنز دوربین در قاب پشتی آیفون SE 4 قرار خواهد گرفت
چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد iPhone SE 4 دارای طراحی مشابه با مدل پایه سری آیفون ۱۴ است. اما اطلاعات فاش شده اخیر نشان می‌دهند که چنین نخواهد بود. افشاگر معروف اطلاعات، Fixed Focus Digital، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو ادعا کرده که طراحی قاب پشتی آیفون SE 4 دقیقاً مشابه آیفون ۱۶ استاندارد است. این دو گوشی آنقدر شبیه یکدیگر خواهند بود که احتمالاً نمی‌توانید قسمت پشتی آن دو را از هم تشخیص دهید.


رندر iPhone SE 4


طراحی احتمالی iPhone 16

مطابق با گزارش وب‌سایت GSMArena، باید منتظر بمانیم و ببین آرایش دوربین های موجود در قاب پشتی iPhone SE 4 چگونه خواهد بود. رندر ها و تصاویر لو رفته از این تلفن هوشمند نسبتاً ارزان آینده اپل نشان می‌دهند که تنها دارای یک لنز دوربین در قاب پشتی خواهد بود. همچنین می‌دانیم که این دستگاه به بریدگی نمایشگر برای قرارگیری سنسور ها و دوربین سلفی مجهز می‌شود.

البته اطلاعات فاش شده از آیفون ۱۶ نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند دارای دوربین دوگانه با چینش عمودی است. با توجه به اطلاعات جدید، باید انتظار داشته باشیم که آیفون اس‌ای ۴ نیز از دو دوربین در قاب پشتی برخوردار باشد. سری iPhone 16 احتمالاً در ماه سپتامبر (اوایل شهریور تا اوایل مهر) رونمایی خواهد شد. اما انتظار می‌رود که iPhone SE 4 در ماه مارس (اوایل اسفند تا فروردین) سال آینده میلادی معرفی شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده اپل چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره