نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بازی/ Mahjong City Tours؛ حافظه خود را به چالش بکشید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بازی/ Mahjong City Tours؛ حافظه خود را به چالش بکشید

آخرین خبر/ Mahjong City Tours – تورهای شهر ماهجونگ بازی جدید، محبوب و بسیار زیبا در سبک بازیهای کارتی – CARD از استودیوی بازیسازی 231 Play است که به صورت رایگان عرضه شده است.

اگر از علاقه‌مندان و عاشقان بازی‌های فکری، پازل، استراتژی، چالش مغز و حافظه هستید بدون شک Mahjong City Tours نظرتان را جلب می‌کند! با نصب بازی می توانید نسخه نوآورانه بازی معروف Mahjong Solitaire را تجربه کنید! در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیاداور بازی می شوید! امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین در بازی Mahjong City Tours برای شما فراهم گردیده است؛ در حالت آنلاین می توانید بدون نیاز به حساب فیسبوک با کاربران سراسر جهان به صورت اینترنتی رقابت کنید و در حالت آفلاین نیز بیش از 1000 مرحله متنوع را پشت سر بگذارید و از داشتن یک بازی کارتی بی نظیر لذت ببرید! سفر خود به شهرهایی فوق العاده زیبا را آغاز کنید و در بازی تورهای شهر ماهجونگ با نام جدید Mahjong Jigsaw Puzzle Game برای روزها سرگرم باشید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 133 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره