نماد آخرین خبر

حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ با همه گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند

منبع
تکفارس
بروزرسانی
حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ با همه گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند

تکفارس/ بنا به اعلام یوتیوبر معروف، حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ برخلاف گزارشات قبلی با سایر گوشی‌های اندرویدی نیز سازگار می‌‎باشد.

سامسونگ به تازگی اولین حلقه هوشمند خود را با نام Galaxy Ring عرضه کرده است. اکنون امکان پیش‌سفارش فراهم شده است و در ۲۴ جولای وارد فروشگاه‌ها می‌شود. در ابتدا تصور می‌شد گلکسی رینگ تنها با گوشی‌های گلکسی کار خواهد کرد، اما به تازگی مشخص شده است که اینطور نیست.

یوتیوبر معروفی به نام M. Brandon Lee ویدیویی را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد گلکسی رینگ را بر روی گوشی ناتینگ فون ۲ تست می‌کند. برای اینکه این حلقه هوشمند روی گوشی‌های غیرسامسونگ کار کند، باید اپلیکیشن Galaxy Wearable یا Samsung Health را دانلود کنید و با حساب سامسونگ وارد شوید.

برخی‌ها ادعا مطرح شده بود مبنی بر اینکه که گلکسی رینگ سامسونگ تنها بر روی گوشی‌های سامسونگ کار می‌کند و در سایر گوشی‌های اندرویدی کار نمی‌کند. این ادعای نادرستی می‌باشد.

آقای M. Brandon Lee اعلام کرد برای استفاده از حلقه هوشمند در سایر گوشی‌ها تنها کافی است اپلیکیشن Galaxy Wearable را نصب کرده، متصل شوید و فرایند راه اندازی و اجرا را طی کنید.

سردرگمی در مورد اینکه آیا گلکسی رینگ خارج از اکوسیستم گلکسی کار می‌کند یا نه، به بیانیه مطبوعاتی اصلی سامسونگ در آخرین رویداد Galaxy Unpacked مربوط می‌شود که در آن اعلام کرد این حلقه هوشمند فقط با «تلفن‌های هوشمند گلکسی با اندروید ۱۱.۰ یا بالاتر» سازگار است.

از آن زمان جزییات تازه‌ای نیز منتشر شد و مشخص شده است که گلکسی رینگ از تمامی گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید ۱۱ یا بالاتر و حداقل رم ۱.۵ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

کار کردن گلکسی رینگ با سایر گوشی‌های اندرویدی، سامسونگ را در بازار حلقه‌های هوشمند رقابتی‌تر می‌کند. با این حال، درست مانند سایر محصولات پوشیدنی سامسونگ، کاربرانی که از گلکسی رینگ در گوشی اندرویدی غیرسامسونگ استافده می‌کنند ممکن است از ویژگی‌های Energy Score، دریافت نکات سلامتی هوش مصنوعی گلکسی، قابلیت Find my Ring برای دریابی حلقه و قابلیت‌های کنترل دوربین و آلارم محروم باشند. اما عملکردهای کلیدی مانند شمارش گام، ردیابی خواب، پایش ضربان قلب، نکات سلامتی و تشخیص خودکار تمرین برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است گلکسی رینگ در ۹ اندازه مختلف و سه رنگ تیتانیوم مشکی، تیتانیوم نقره‌ای و تیتانیوم طلایی موجود است. سامسونگ وعده داده است در صورت استفاده منظم از گلکسی رینگ، باتری این گجت قادر است تا هفت روز کار کند. قیمت پایه این حلقه هوشمند بدون هزینه اشتراک ۳۹۹ دلار می‌باشد. قیمت نهایی نیز ممکن است بسته به اندازه و سایر ویژگی‌ها متفاوت باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره