نماد آخرین خبر

از محتوای جدید Helldivers 2: Escalation of Freedom رونمایی شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ سونی و استودیوی Arrowhead Game با انتشار تریلری از محتوای جدید Helldivers 2: Escalation of Freedom رونمایی کردند.

این محتوای جدید در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۴ (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد. Escalation of Freedom اولین به‌روزرسانی بزرگ Helldivers 2 به شمار می‌رود و شامل محتوای مختلفی است.

طبق اطلاعات منتشر شده، این محتوا دارای انواع جدیدی از دشمنان از جمله بازگشت The Impaler برای Terminidها و یک تانک برای Automatonها است. Super-Helldive نیز یک درجه سختی جدید است و دشمنان بیشتری نسبت به قبل اضافه می‌کند. بازیکنان همچنین در این محتوای جدید با ایستگاه‌ها و قلعه‌های بزرگ روبه‌رو خواهند شد. توسعه‌دهندگان برای تکمیل این چالش‌ها پاداش‌های بزرگی را برای بازیکنان وعده داده‌اند.

یک نوع ترسناک از محیط Swamp نیز در راه است و Acid Storm اکنون به زره بازیکنان و دشمنان آسیب بیشتری وارد می‌کند. علاوه بر این، اهداف جدید شامل بازیابی و استخراج larvae در هنگام برخورد با انبوهی از ترمینیدها است. از سوی دیگر، Arrowhead Game تحولات Galactic Wat، شامل ادامه ساخت Automatonها و موارد دیگر را در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد.


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره