نماد آخرین خبر

ددپول و ولورین به فورتنایت می‌آیند

منبع
زومجي
بروزرسانی
ددپول و ولورین به فورتنایت می‌آیند

زومجی/ فورتنایت به‌زودی پوسته‌های ددپول و ولورین را به بازی اضافه می‌کند.
  
فصل سوم از بخش پنجم فورتنایت با اینکه به سرعت در حال نزدیک شدن به پایان خود است اما همچنان محتواهای زیادی برای ارائه دادن به بازیکنان دارد. در راستای همراهی با اشتیاق فراوان عمومی برای فیلم Deadpool and Wolverine، اپیک گیمز قرار است اسکین‌های دو شخصیت ددپول و ولورین را طراحی و به بازی اضافه کند.

نسخه‌های فورتنایت ددپول و ولورین به‌زودی وارد جزیره می‌شوند و براساس گفته‌های Hypex، یکی از تولیدکنندگان محتوای شناخته شده فورتنایت، هر دوی این اسکین‌ها با آیتم‌های مخصوص خود عرضه می‌شوند. با اینکه هنوز مشخص نیست که این آیتم‌های تزئینی قرار است چگونه به فروش برسند اما به‌نظر می‌رسد که آیتم‌های ددپول شامل تیری که از سر او رد شده، شمشیرهای کاتانای دوگانه او، یک سر زامبی شکل، یک برچسب ددپول و یک ایموت مخصوص است.





آیتم‌های ولورین هم شامل لباس این شخصیت در این فیلم، پنجه‌های آدامانتیوم، یک نقاشی از ددپول، یک برچسب و یک ایموت است. علاوه‌بر‌این ما از شمایل گلایدرهای این دو پوسته هم خبر داریم که هر دو یک بالون هوای گرم با نقش صورت خودشان روی آن است.

هنوز مشخص نیست که این اسکین‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند اما از آن جایی که فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در تاریخ ۵ مرداد اکران شود، می‌توان گفت که بازیکنان تا قبل از اکران عمومی این فیلم می‌توانند این اسکین‌ها را خریداری کنند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره