نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

جزئیات آیفون‌های 2025 فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
جزئیات آیفون‌های 2025 فاش شد

ترنجی/ همان‌طور که اندرویدی‌ها مشتاقانه منتظر رویداد گوگل برای معرفی سری Pixel 9 در این ماه و اپلی‌ها نیز منتظر رونمایی از سری iPhone 16 در ماه آینده هستند، شایعات جدید در مورد آیفون های سال 2025 توجه ما را به خود جلب کرده است. درحالی‌که هنوز بیش از این سال تا عرضه این دستگاه‌ها فاصله داریم، گزارش‌ها بیان می‌کنند که آیفون‌های جدید با تغییرات چشمگیر ارائه خواهند شد.

جزئیات آیفون های 2025
احتمالاً هیجان‌انگیزترین خبری که در این چند وقت در مورد گوشی‌های اپل شنیده‌ایم، مربوط به آیفون 17 اسلیم ( با شماره مدل D23) است که تفاوتی نادر از طراحی‌های سنتی آیفون دارد و بی‌شباهت به آنچه سال‌ها پیش در زمان آیفون X دیدیم، خواهد بود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که قیمت این گوشی پیشرفته نیز می‌تواند بسیار بالا باشد و داده‌های به‌اشتراک گذاشته‌شده توسط کاربر Yachtsman در یک انجمن کره‌ای، نشان می‌دهد که آیفون 17 اسلیم درنهایت ممکن است 1300 دلار قیمت داشته باشد.

یکی دیگر از دلایل بزرگی که ما را درباره آیفون‌های 2025 هیجان‌زده می‌کند، چیزی است که در مورد ارتقاء فناوری پنل نمایشگر اپل در خط تولید خود می‌شنویم. این شرکت پیش از این از نمایشگرهای اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) تنها در مدل‌های پرو خود استفاده کرده است. بااین‌حال، شایعه‌ای از اوایل سال جاری بیان می‌کند که مدل استاندارد آیفون 17 نیز سرانجام می‌تواند به پنل LTPO مجهز شود. بدین‌ترتیب، تمامی اعضای خانواده آیفون 17 اپل دارای این مدل پنل OLED با رفرش‌ریت متغیر خواهند بود.

یکی از تئوری‌هایی که پیش از این بررسی کرده بودیم، ادعا می‌کرد که اپل می‌تواند برای فریم آیفون 17 پرو از آلومینیوم استفاده کند، البته با طراحی جدید و پیچیده. در لیست فاش‌شده اما، تنها شاهد استفاده از عنوان آلومینیوم برای این دستگاه هستیم.

در مورد آیفون SE 4، با توجه به اینکه دو سال از عرضه آخرین مدل این سری می‌گذرد، امیدوار بودیم که اپل در سال 2024 از این مدل رونمایی کند، اما این امر بعید به‌نظر می‌رسد. بااین‌وجود، منبع مذکور پنجره عرضه این گوشی را از مارس تا می 2025 پیش‌بینی می‌کند که با توجه به تمایل و سابقه اپل در معرفی گوشی‌های SE خود در رویدادهای بهاری، بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد. متأسفانه، قیمت این مدل نیز ممکن است افزایش پیدا کند و از 500 دلار (اگر نه کمی بالاتر) به‌جای 430 دلار مدل‌های قبلیشروع شود. اما وقتی همه ارتقاها برای این نسل را درنظر می‌گیرید، مانند استفاده از پنل OLED و دوربین 48 مگاپیکسلی، این قیمت شاید آن‌قدر هم بد نباشد؛ حداقل برای یک آیفون.

نظر شما درباره جزئیات آیفون‌های 2025 چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره