نماد آخرین خبر

تریلر جدید Cat Quest 3 به مبارزات بازی اختصاص دارد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ جدیدترین تریلر منتشر شده از Cat Quest 3 غالبا به مبارزات بازی اختصاص دارد و چندین ویژگی جذاب را به طرفداران معرفی می‌کند.
  
سومین نسخه از مجموعه Cat Quest قرار است در آینده نزدیک منتشر شود و به همین مناسبت استودیوی جنتل‌بروز و شرکت کپلر اینتراکتیو تریلری جدیدی از آن منتشر کرده‌اند. این ویدیو نگاهی اجمالی به جنبه‌های مختلف بازی می‌اندازد و در انتهای این مطلب قابل مشاهده است.

بازی Cat Quest 3 در دنیای پِری‌بین می‌گذرد و بازیکنان را به کاوش در مکان‌های مختلف می‌فرستد. بسیاری از این مناطق در تریلر اخیر قابل مشاهده هستند. همچنین سیستم مبارزات Real-Time، اکتشافات و نبردهای دریایی در این ویدیو به نمایش گذاشته شده‌اند.

Cat Quest 3 از قابلیت کوآپ بومی پشتیبانی می‌کند و به دو بازیکن اجازه می‌دهد تا به‌صورت بومی با هم بازی کنند. این بازی در تاریخ ۸ اوت ۲۰۲۴ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین بازیکنان روی سوییچ و رایانه شخصی می‌توانند به یک دموی رایگان از بازی دسترسی داشته باشند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره