نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشخصات کامل Nothing Phone 2a Plus فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات کامل Nothing Phone 2a Plus فاش شد

ترنجی/ گوشی Nothing Phone 2a اوایل سال جاری میلادی با برچسب قیمتی که با توجه به مشخصات آن کمی بیش از حد خوب به‌نظر می‌رسید، به بازار عرضه شد و آن را به گزینه‌ای جذاب برای خریدارانی که به‌دنبال دستگاهی مقرون‌به‌صرفه هستند، تبدیل کرد. در راستای این موفقیت، چندی پیش برند ناتینگ از معرفی مدل پلاس این گوشی با نام Nothing Phone 2a Plus خبر داد که از مشخصات قابل‌توجه شامل تراشه جدید و انحصاری Dimensity 7350 Pro بهره می‌برد و قرار است در تاریخ 10 مردادماه به‌صورت رسمی معرفی شود.

مشخصات Nothing Phone 2a Plus
افشاگری امروز از سوی Smartprix منتشر شده است و تعدادی از جزئیات جالب در مورد گوشی آینده Nothing Phone 2a Plus را فاش می‌کند. اولین و احتمالاً قابل‌توجه‌ترین ویژگی، تجهیز این دستگاه به چیپست مدیاتک Dimensity 7350 Pro است. علاوه‌بر این، این گوشی از صفحه‌نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح 1080p و حداکثر روشنایی 1300 نیت درکنار رفرش‌ریت 120 هرتز بهره می‌برد.

ازنظر دوربین، Nothing Phone 2a Plus احتمالاً همان دوربین‌های پشتی 2a را خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و همچنین یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض می‌باشد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد دوربین جلو ارتقاء قابل‌توجهی دریافت کرده است، با توجه به اینکه گمانه‌زنی‌ها از استفاده از یک دوربین 50 مگاپیکسلی در این مدل حکایت دارد. این رسانه گزارش می‌دهد که 2a Plus احتمالاً از ضبط ویدیوی 4K ازطریق دوربین پشتی نیز پشتیبانی می‌کند.


از دیگر ویژگی‌های شایعه‌شده می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پشتیبانی از NFC و محافظ گوریلا گلس 5 برای نمایشگر اشاره کرد. مطمئناً این دستگاه آخرین نسخه Nothing OS را اجرا می‌کند که احتمالاً تا سه سال به‌روزرسانی اصلی اندروید و تا چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

درحالی‌که این مشخصات امیدوارکننده هستند، هنوز مشخص نیست که این گوشی در شرایط واقعی چگونه عمل خواهد کرد. همچنین درحال‌حاضر اطلاعات زیادی در مورد قیمت احتمالی این دستگاه وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که قیمت آن بیشتر از Nothing Phone 2a باشد.

نظر شما درباره مشخصات Nothing Phone 2a Plus چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم