نماد آخرین خبر

اولین آپدیت گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ منتشر شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
اولین آپدیت گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ منتشر شد

زومیت/ دارندگان گلکسی بازد ۳ پرو سامسونگ اکنون می‌توانند اولین آپدیت این هندزفری بی‌سیم را دریافت کنند.
 
سامسونگ پس‌ از معرفی گلکسی بادز ۳ پرو با انبوهی از بازخوردهای مثبت و منفی مواجه شد. درحالی‌که این هندزفری بی‌سیم کیفیت صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد، ازنظر کنترل کیفیت با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند. اکنون اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این محصول منتشر شده است.

انتشار آپدیت نرم‌افزاری گلکسی بادز ۳ پرو از کره‌‌جنوبی آغاز شده است. طبق اعلام حساب کاربری Choqao در ایکس، این به‌روزرسانی با شماره نسخه‌ی R630XXU0AXG5 و حجم دانلود ۷٫۶۹ مگابایت ارائه می‌شود. در فهرست تغییرات اولین آپدیت این مدل از هدفون سامسونگ، به پایداری صدا اشاره شده است. به‌نظر می‌رسد هدف از به‌روزرسانی یادشده افزایش ثبات عملکرد صوتی گلکسی گلکسی بادز ۳ پرو باشد.

سامسونگ احتمالاً اولین آپدیت گلکسی بادز ۳ پرو را در روزهای آینده در کشورهای مختلف سرتاسر جهان منتشر خواهد شد.

دارندگان گلکسی بادز ۳ پرو می‌توانند ازطریق اپلیکیشن Galaxy Wearable روی گوشی خود و مراجعه به بخش Earbuds Settings > Earbuds software update > Download and install، به‌روزرسانی جدید ایرباد خود را نصب کنند.

گلکسی بادز ۳ پرو از درایور دوگانه بهره می‌برد که شامل درایورهای داینامیک برای فرکانس‌های پایین (باس) و میان‌رده (صدا) و نیز توییترهای مخصوص فرکانس‌های بالا می‌شود. این ایرباد از بلوتوث ۵٫۴ با LE Audio (کدک LC3) و Auracast و کدک‌های AAC و Samsung Scalable Codec Ultra High Quality (SSC UHQ) پشتیبانی می‌کند.

گلکسی بادز ۳ پرو برخلاف مدل‌های قبلی خود که کاملاً درون گوش قرار می‌گرفتند، از طراحی ساقه‌دار بهره می‌برد. این ساقه‌ها به بهبود کیفیت تماس و ارائه‌ی کنترل‌های لمسی بهتر کمک می‌کنند. محصول یادشده گواهی IP57 نیز دارد و بدین‌ترتیب، دربرابر گردو‌غبار و آب مقام است. از دیگر ویژگی‌های ایرباد سامسونگ می‌تون به پشتیبانی از Adaptive ANC و Adaptive EQ و Ambient Sound اشاره کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره