نماد آخرین خبر

تریلر گیم پلی و جزئیات جدید بازی Gothic Remake منتشر شد

منبع
بروزرسانی

پارسی گیم/ در مراسم دیروز شرکت THQ Nordic، تریلر گیم پلی و جزئیات جدیدی از بازی Gothic Remake منتشر شد که طرفداران را به وجد آورد. تریلر گیم پلی جدیدی که منتشر شده، بهبودهای امیدوارکننده‌ای را در جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها نسبت به آنچه قبلاً دیده‌ایم نشان می‌دهد.

این بازی توسط استودیوی اسپانیایی تازه تاسیس آلکیمیا پروداکشنز (Alkimia Productions) در حال توسعه است و چندین سال است که روی آن کار می‌شود. در حین ساخت این بازسازی، توسعه‌دهندگان ادعا کردند که بر چهار ستون اصلی Gothic تمرکز کرده‌اند: یک جهان سیال، اکتشاف، داستان و مبارزه. شبیه‌سازی جهان به لطف روال‌های روزانه زندانیان و موجودات ساکن در منطقه، در مقیاسی «به ندرت دیده شده» بزرگ و زیبا خواهد بود.

شما همچنین کاملاً آزاد هستید که تصمیم بگیرید کجا و چه زمانی به منطقه خاصی بروید، هر چند این کار می‌تواند با خطرهایی همراه باشد. در طول اکتشافات خود، با شخصیت‌های پیچیده‌ای ملاقات خواهید کرد که شما را به ماموریت‌های پیچیده‌ای می‌فرستند و می‌توان ماموریت‌ها را به روش‌های مختلف تکمیل کرد و باعث می‌شود جهان به همان شیوه پاسخ دهد. گفته می‌شود در بازی Gothic Remake مبارزات جذاب، کند و تاکتیکی است و با پیشرفت شخصیتی رضایت‌بخشی در کاراکترها همراه است. بازیکنان می‌توانند بین انواع مختلف سلاح‌های سرد یا دور برد و همچنین یادگیری جادو انتخاب کنند. تمرین با این سلاح‌ها برای به حداکثر رساندن اثربخشی آن‌ها بسیار مهم خواهد بود.

 جزئیات بیشتر بازی Gothic Remake
علاوه بر این وعده‌های نسبتاً کلی، آلکیمیا همچنین فاش کرد که بازی Gothic Remake دارای ماموریت‌های جدید و همچنین گسترش برخی از ماموریت‌های موجود خواهد بود. ساخت پیچیده‌تر خواهد شد و پیشرفت شخصیت پاداش‌بخش‌تر. علاوه بر این، رابط کاربری (UI) این بازی به طور هدفمندی برای حداکثر رساندن چرخیدن در گیم‌پلی کمتر شده است. در پایان تریلر، گوینده گفت که این بازی «به زودی» شعله نوستالژی را برای طرفداران دوباره روشن خواهد کرد. این خبر می‌تواند اشاره‌ایی به بازه زمانی انتشار بازی Gothic Remake داشته باشد. بهتر است بدانیم هنوز هیچ تاریخی از این بازی اعلام نشده است، اما آخرین گزارش شرکت مادر نشان می‌دهد که عرضه بازی تا مارس 2025 انجام خواهد شد.

به نظر می‌رسد علاوه بر بهبود چشمگیر در گرافیک و انیمیشن‌ها، تیم توسعه بهینه سازی‌های قابل توجهی در موتور بازی انجام داده‌اند تا تجربه بازی روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تری را ارائه دهند. سیستم آب و هوا و نورپردازی دینامیک، به همراه چرخه شب و روز پویا، به دنیای بازی عمق و زیبایی بصری بیشتری می‌بخشند. همچنین، داستان بازی Gothic با حفظ وفاداری به داستان‌های اصلی این سری، روایتی تاریک و پیچیده را در خود دارد. شخصیت‌های بازی دارای عمق و پیچیدگی بیشتری شده‌اند و تصمیمات بازیکن تأثیر عمیق‌تری بر روابط بین آن‌ها و سرنوشت جهان بازی خواهد داشت. پس باید تا مارس 2025 منتظر بمانیم تا ببینیم Alkimia Productions ما را به چه بازی خاصی شوکه خواهد کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره