نماد آخرین خبر

پیکسل 9 پرو فولد برای اولین‌بار در دست یک کاربر در دنیای واقعی رؤیت شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
پیکسل 9 پرو فولد برای اولین‌بار در دست یک کاربر در دنیای واقعی رؤیت شد

دیجیاتو/ طبق روال عادی هر سال، تقریباً همه‌چیز را درباره محصولات بعدی گوگل پیش از رویداد سخت‌افزاری این شرکت می‌دانیم؛ در این رویداد قرار است چهار گوشی هوشمند جدید پیکسل معرفی شود. این دستگاه‌ها احتمالاً شامل پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد خواهد بود که آخری یک گوشی تاشو است. با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی، شاید تعجبی نداشته باشد که تصویر Pixel 9 Pro Fold در دنیای واقعی را هم ببینیم.

به گزارش «اندروید آتوریتی»، شخصی دستگاه پیکسل 9 پرو فولد را در استارباکس تایوان دیده و عکسی پنهانی از دستگاه گرفته است. این عکس طرحی را نشان می‌دهد که مطابق با ویدیوی تبلیغاتی لورفته و رندرهای افشاشده قبلی است. بااین‌حال، Pixel 9 Pro Fold که در تصویر دیده می‌شود، ظاهراً یک قاب رسمی گوگل با لوگوی «G» دارد.

به‌نظر می‌رسد این قاب برآمدگی دوربین قاب عقب را یکنواخت کرده و استفاده از آن را روی سطح صاف راحت‌تر می‌کند. همچنین، تشخیص ضخامت قاب محافظ کمی سخت است، اما حتی در صورت ضخیم‌بودن این قاب، پیکسل 9 پرو فولد بسیار نازک‌تر از مدل قبلی خود به نظر می‌رسد.


دیگر ویژگی‌های ظاهری پیکسل 9 پرو فولد
این عکس همچنین جنبه‌های دیگری از Pixel 9 Pro Fold ازجمله حالت بازشده دستگاه، برآمدگی دوربین مربعی‌شکل آن، صفحه‌نمایش بلندتر نسبت به نسل قبل، ناچ دوربین مرکزی در قسمت بالای صفحه‌نمایش بیرونی و دکمه‌های کناری را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانیم بریدگی‌هایی در بالا که ظاهراً برای میکروفون و بلندگو هستند را ببینیم. لازم به ذکر است قبلاً نیز تیزری از پیکسل 9 پرو فولد منتشر شده بود.

گوگل قرار است گوشی‌های سری پیکسل 9 و پیکسل واچ 3 را در رویداد Made by Google که 13 آگوست (23 مرداد) برگزار می‌شود، معرفی کند. انتظار می‌رود پیکسل 9 پرو فولد در دو پیکربندی با 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی از 4 سپتامبر (14 شهریور) عرضه شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره