نماد آخرین خبر

خیز اپل برای تولید آیپد تاشو

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
خیز اپل برای تولید آیپد تاشو

گجت نیوز/ طبق اخبار موجود اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۶ با معرفی یک آیفون و یک آیپد تاشو با قدرت وارد نبرد دستگاه‌های تاشو شود.

با وجود این که به نظر می‌رسد اپل نبرد گجت‌های تاشو را به سامسونگ و سایر گوشی‌سازان اندرویدی باخته؛ اما شایعات اخیر حاکی از حضور انفجاری و پرقدرت دستگاه‌های تاشو این کمپانی در سال ۲۰۲۶ هستند؛ به‌طوری که نه فقط آیفون تاشو، بلکه یک آیپد تاشو نیز در این سال روانه بازار خواهد شد.

اخبار جدید در این خصوص توسط جف پو، تحلیلگر شناخته‌شده حوزه دستگاه‌های اپل منتشر شده‌اند. او ادعا کرده که استحکام صفحه نمایش‌های تاشو در حال حاضر تنها مساله‌ای‌ست که روند توسعه آیفون و آیپدهای تاشو اپل را کند کرده است. اظهار نظرهای او همچنین شایعات پیشین در خصوص عرضه گجت‌های تاشو اپل در سال ۲۰۲۶ را نیز تایید می‌کند.

اپل در سال ۲۰۲۶ با آیفون و آیپد تاشو آتش به پا خواهد کرد
مهم‌ترین مساله‌ای که اپل در ساخت گوشی و تبلت‌های تاشو خود با آن‌ها روبروست، لولای وسط صفحه نمایش تاشو است که هیچ‌یک از گوشی‌سازان بازار هنوز نتوانسته‌اند فکری به حالش بکنند. البته در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های فراوانی در طراحی این صفحه نمایش‌ها بوده‌ایم؛ به‌طوری که این خم‌شدگی وسط صفحه نمایش برخی محصولات تاشو اکنون به‌ندرت قابل مشاهده است. با این وجود توجه دیوانه‌کننده اپل به جزئیات طراحی احتمالا ایجاب می‌کند که وقت بیشتری به طراحی بهینه این صفحه نمایش‌ها اختصاص پیدا کند.


از سوی دیگر رویکرد اپل در سال‌های اخیر نیز باریک‌تر کردن محصولاتش بوده؛ چنان‌که چند ماه قبل شاهد رونمایی آیپد پرو M4 با ضخامتی بسیار کم بودیم و شایعات نیز حاکی از ضخامت بسیار کم آیفون ۱۷ اسلیم در سال ۲۰۲۵ هستند.

بر اساس اخباری که چند مدتی‌ست دست به دست می‌شود آیپد تاشو اپل قرار است به‌زودی جایگزین آیپد مینی شود و صفحه نمایشی ۸.۳ اینچی ارائه دهد. شایعه رونمایی آیپد تاشو در کنار اخبار متعددی که در مورد یک آیپد بسیار بزرگ ۲۰ اینچی به گوش می‌رسد جذاب‌ترین اخبار این روزهای تبلت اپل به شمار می‌روند.



از طرف دیگر آیفون تاشو اپل که با نام آیفون فلیپ شناخته می‌شوند نیز چند سالی است که نقل محافل علاقمندان تکنولوژی به شمار می‌رود. این دستگاه قرار است طراحی شبیه به گوشی‌های گلکسی زد فلیپ سامسونگ داشته باشد و طی دو سال آینده روانه بازار شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره