نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تبلت هواوی MatePad Air 2024 معرفی شد؛ فوق‌العاده باریک و بدنه‌ای تمام فلزی

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ هواوی به‌تازگی یک تبلت جدید از سری محبوب میت پد را با نام MatePad Air 2024 معرفی کرده است. مشخصات این دستگاه نسبت به نسل قبل بهبود یافته و به نمایشگر بلندتری مجهز شده است. 

هواوی MatePad Air 2024 از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برخوردار است
آخرین نسل MatePad Air در ماه می ۲۰۲۳ رونمایی شد. هم‌اکنون، جانشین آن با ارتقاء های مختلف از راه رسیده است. این تبلت جدید با طراحی تمام فلزی پریمیوم وزن ۵۵۵ گرمی داشته و ضخامت آن بسیار کم (تنها ۵.۹ میلی‌متر) است.

بدنه این دستگاه از مواد مقاوم در برابر خورندگی ساخته شده که در برابر عرق دست مقاوم خواهد بود. همچنین یک نسخه Soft Light وجود دارد که با جلوگیری از تابش خیره‌کننده نور باعث می‌شود کاربران در هنگام استفاده از صفحه نمایش، حس کار با کاغذ را داشته باشند.


تبلت هواوی MatePad Air 2024 دارای یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی ۱۴۴ هرتزی با وضوح 2.8K نسبت تصویر ۳:۲ و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت است. این نمایشگر از فضای رنگی گسترده DCI-P3 و محتوای HDR پشتیبانی می‌کند.

هواوی از فناوری nano etching با پوشش نانو مغناطیسی برای محافظت از چشم کاربران استفاده می‌کند. هوآوی هدفش ارائه تجربه تماشای راحت در MatePad Air است که با پشتیبانی از  قلم Huawei M-Pencil (نسل سوم) و صفحه کلید Star Flash تکمیل می‌شود. هواوی میت پد ایر ۲۰۲۴ به باتری پرظرفیت ۱۰,۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت هواوی میت پد ایر ۲۰۲۴
این تبلت جدید هواوی در رنگ های صورتی، سبز، سفید و خاکستری قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه در چندین پیکربندی مختلف به دست کاربران می‌رسد که قیمت آنها به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲,۹۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۴۲۰ دلار)

۲- نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۳,۲۹۹ یوآن (تقریباً معادل ۴۶۲ دلار)

۳- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (Soft Light): ۳,۵۹۹ یوآن (معادل ۵۰۴ دلار)

۴- نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (Soft Light): ۳,۹۹۹ یوآن (تقریباً معادل ۵۶۰ دلار)

مطابق با گزارش Gizmochina، پیش‌فروش MatePad Air 2024 از هم‌اکنون در کشور چین آغاز شده است. فروش این تبلت از تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۲۴ (۲۳ مرداد ماه) شروع خواهد شد. کاربران همچنین می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی این محصول را با Huawei Care+ خریداری کنند.

نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره