نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

زمان انتشار آپدیت آزمایشی One UI 7.0 به دلیل بی‌نظمی در سامسونگ به میزان نامشخصی به تاخیر افتاد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
زمان انتشار آپدیت آزمایشی One UI 7.0 به دلیل بی‌نظمی در سامسونگ به میزان نامشخصی به تاخیر افتاد

ترنجی/ شایعات زیادی پیرامون آپدیت اندروید ۱۵ سامسونگ با رابط کاربری One UI 7.0 وجود دارد. حتی گفته شده بود که تا پایان مرداد باید نسخه آزمایشی این رابط کاربری برای سری Galaxy S24 عرضه شود. با این حال به نظر می‌رسد زمان انتشار آپدیت آزمایشی One UI 7.0 به دلیل بی‌نظمی در سامسونگ به میزان نامشخصی به تاخیر افتاده است.

تاخیر در عرضه آپدیت آزمایشی One UI 7.0 سامسونگ
انتظار می‌رفت سامسونگ اولین به‌روزرسانی آزمایشی One UI 7.0 را تا اوایل مرداد ماه ۱۴۰۳ منتشر کند اما به دلیل تعدادی باگ نرم افزاری، با تاخیر مواجه شد.

سپس گفته شد که این آپدیت تا اواخر مرداد ماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود. با این حال در گزارش‌های جدید می‌شنویم که عرضه این به‌روزرسانی تا مدت نامشخصی به تاخیر افتاده است. اما دلیل چیست؟


در توییت ice universe آمده:

“هنوز هیچ برنامه‌ای برای عرضه آن در آینده نزدیک وجود ندارد.”
به تازگی یک حساب کاربری دیگر در ایکس (توییتر سابق) با شناسه chunvn8888 ادعا کرده است که به‌روزرسانی آزمایشی One UI 7.0 «هفته گذشته به‌طور نامحدود به تعویق افتاد» و گفت که عرضه این به‌روزرسانی در این ماه شانس کمی دارد.

ظاهراً این تأخیر به دلیل مشکلات کیفی نیست، بلکه به دلیل عرضه کند به‌روزرسانی One UI 6.1.1 است. آپدیت One UI 6.1.1 با Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 معرفی شد.

با نگاهی به سوابق سامسونگ، One UI x.1.1 که معمولاً فقط برای گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت عرضه می‌شود، باید تا کنون برای محصولات واجد شرایط عرضه می‌شد.

با این حال و با توجه به ویژگی‌های جدید Galaxy AI، گزارش شده که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 می‌تواند برای گوشی‌های قدیمی‌تر Galaxy S نیز منتشر شود.

با توجه به این تصمیم، طبیعتا سامسونگ ابتدا آپدیت One UI 6.1.1 را عرضه خواهد کرد و سپس به سراغ One UI 7.0 می‌رود.

در حال حاضر همه این‌ها گزارش‌های غیررسمی است و باید صبر کرد و دید کره‌ای‌ها چه تصمیمی می‌گیرند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر