نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

«ستار هاشمی» گزینه نهایی پزشکیان برای تصدی وزارت ارتباطات

منبع
زوميت
بروزرسانی
«ستار هاشمی» گزینه نهایی پزشکیان برای تصدی وزارت ارتباطات

زومیت/ فهرست گزینه‌های وزارت دولت چهاردهم نهایی شده و طبق شنیده‌های موثق «ستار هاشمی» به‌عنوان وزیر ارتباطات پیشنهادی پزشکیان به مجلس معرفی می‌شود.
 
در فهرست هیئت وزیرانی که مسعود پزشکیان فردا، یک‌شنبه ۲۱ مرداد ماه، به مجلس معرفی خواهد کرد «ستار هاشمی» به‌عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است.

او یکی از اسامی فهرست هشت نفره گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی وزارت ارتباطات بود که بیشترین امتیاز را در میان همه کاندیداها داشت. در حالی که گفته می‌شد در بین گزینه‌های اعلام‌شده رقابت اصلی میان ستار هاشمی و رضا باقری اصل بوده است، بعضی از مطرح شدن نام‌هایی همچون ابوالحسن فیروزآبادی و حمید فتاحی خبر می‌دادند.

پیش از این نیز اعلام شده بود که این گفته‌ها موثق نیست و ستار هاشمی به‌عنوان وزیر ارتباطات به مجلس معرفی خواهد شد. البته اطلاعات رسیده در روز چهارشنبه حکایت از این داشت که نام جدیدی هم به‌عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت ارتباطات مطرح شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن بود که محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، گزینه‌ای لحظه آخری را برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد کرده است. محمدرضا پاکروان گزینه پیشنهادی عارف برای تصدی وزارت ارتباطات بود. بنابراین، در روزهای اخیر رقابت اصلی بر سر گزینه نهایی این وزارتخانه میان هاشمی و پاکروان بوده است.

به نظر می‌رسد این رقابت در نهایت به سود ستار هاشمی تمام شده و اطلاعات دریافتی و فهرست وزرایی که برخی خبرگزاری‌ها منتشر می‌کنند نشان می‌دهد او کسی است که مسعود پزشکیان به‌عنوان وزیر ارتباطات خود به نمایندگان مجلس معرفی خواهد کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر