نماد آخرین خبر

گوشی تاشو سه لا هواوی از اپلیکیشن‌های سطح PC پشتیبانی می‌کند

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گوشی تاشو سه لا هواوی از اپلیکیشن‌های سطح PC پشتیبانی می‌کند

ترنجی/ هواوی مدتی است که بر روی یک گوشی تاشو سه لا کار می‌کند. این شرکت تاکنون تعداد زیادی پتنت برای فناوری تاشو پیشرفته این دستگاه به ثبت رسانده است. دیروز همچنین تصویری از این دستگاه را در دنیای واقعی و در دستان مدیرعامل هواوی دیدیم که یک گوشی تاشو سه تایی با دو لولا و صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیری را نشان می‌داد. حال به‌تازگی، گزارش شده است که این گوشی تاشو از اپلیکیشن‌های سطح PC سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای حداقل چین‌وچروک بر روی صفحه‌نمایش خود است.

پشتیبانی از اپلیکیشن‌های سطح PC توسط گوشی تاشو سه لا هواوی
آخرین گزارش منتشرشده پیرامون این دستگاه بیان می‌کند که نمایشگر سه تاشو این گوشی تست 28 میکرومتری را با موفقیت سپری کرده است. این تست، دوام و قابلیت دیدن چین‌وچروک ایجادشده روی صفحه‌نمایش دستگاه را پس از تا زدن مکرر آن ارزیابی می‌کند. اندازه‌گیری «28μm» (28 میکرومتر) احتمالاً مربوط به عمق چینی است که صفحه‌نمایش پس از تعداد مشخصی تا شدن ایجاد می‌کند.

در نمایشگرهای تاشو، حفظ یکپارچگی صفحه‌نمایش روی چندین چین و ایجاد چین‌وچروک غیرقابل‌مشاهده درواقع یک چالش است.


پشتیبانی از اپلیکیشن‌های سطح PC توسط گوشی تاشو سه لا هواوی

درکنار این دستاورد در فناوری تاشو، ظاهراً این گوشی پتانسیل جایگزینی برای تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو سبک کتابی را نیز دارد. این شایعه حاکی از آن است که با کمک سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT و پردازنده جدید Kirin، این گوشی می‌تواند بسیاری از برنامه‌های کاربردی در سطح رایانه‌های شخصی را اجرا کند و اکوسیستم محصولات هواوی را تقویت کند.

بااین‌حال، طبق افشاگری‌های قبلی، این گوشی گران‌قیمت خواهد بود و در تعداد محدود در دسترس قرار می‌گیرد. نسل اول این دستگاه بیشتر می‌تواند بیشتر یک عرض اندام برای هواوی باشد، تا محصولی که هدف آن اشغال سهم قابل‌توجهی از بازار است.

گزارش شده است که این گوشی مجهز به تراشه سری 9 کایرین بوده و همچنین آخرین نوآوری‌های هواوی در زمینه هوش مصنوعی را ارائه خواهد کرد. گفته می‌شود تولید انبوه این دستگاه برای سه‌ماهه چهارم سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره پشتیبانی از اپلیکیشن‌های سطح PC توسط گوشی تاشو سه لا هواوی چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره