نماد آخرین خبر

بازی فوتبال رایگان UFL اواخر تابستان امسال عرضه خواهد شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
بازی فوتبال رایگان UFL اواخر تابستان امسال عرضه خواهد شد

مجله دیجی کالا/ در دنیای گیمینگ امروزی بسیاری از کاربران از بازی‌های رایگان استقبال شدیدی کرده و به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده بازی به سمت ساخت چنین عناوینی حرکت می‌کنند. نکته اصلی اینجاست که بازی‌های رایگان دارای خریدهای درون برنامه‌ای بوده و از این روش برای شرکت‌های سازنده سود آور هستند ولی در کل اینکه محتوای یک بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد جذاب است.

حدود ۴ سال پیش بود که مجموعه بازی PES تبدیل به اولین مجموعه فوتبالی رایگان شد. سازنده این بازی یعنی کونامی (Konami) به صورت ناگهانی تصمیم گرفته تا روند تجاری مجموعه بازی PES را به طور کامل تغییر داده و حتی نام آن را نیز دگرگون کند. به همین دلیل مجموعه PES به eFootball تغییر کرده و به یک بازی رایگان تبدیل شد.

بازی eFootball عرضه چندان قدرتمندی نداشت و با مشکلات زیادی روبرو بود. با این حال با گذشت زمان این مشکلات برطرف شده و بازی نیز پیشرفت کرد. به همین دلیل در حال حاضر بازی eFootball یکی از عناوین ورزشی خوب است و طرفداران زیادی را نیز بدست آورده است. نکته اینجاست که بازی eFootball یک بازی رایگان است به همین دلیل یک شرکت دیگر تصمیم گرفته تا با آن رقابت کند و بازی UFL را معرفی کرده است.

شرکت Strikerz اعلام کرده که قصد دارد بازی UFL را اواخر تابستان امسال عرضه کند. این بازی قرار است برای کنسول‌]ای نسل نهمی در دسترس باشد و از همان ابتدا از سیستم کراس پلی (Cross Play) پشتیبانی خواهد کرد. به همین دلیل شما با یک جامعه بزرگ از کاربران روبرو هستید. از طرفی اگر شما می‌خواهید این بازی را زودتر تجربه کنید، می‌توانید بسته‌های مخصوصی را خریداری کرده که در آن قابلیت تجربه زودرس بازی هم وجود دارد.

بازی UFL دو نسخه آزمایشی در چند ماه گذشته عرضه کرد که توانست با موفقیت خوبی روبرو بشود. در این دو نسخه آزمایشی نزدیک به ۱.۵ میلیون تیم ساخته شده و بیش از ۱۰۰ کشور در آن شرکت داشتند. نکته جالب اینجاست که کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) که یکی از بازیکنان حرفه‌ای فوتبال است هم در این بازی سرمایه گذاری کرده و نزدیک به ۴۰ میلیون دلار برای توسعه و ساخت آن هزینه کرده است.


بازی UFL طراحی خاصی داشته و از طرفی به دلیل رایگان بودن مشابه بودن آن با عناوینی مثل فیفا مشکلی ندارد.

مدیر شرکت Strikerz اعلام کرده که تاریخ عرضه بازی UFL برای این شرکت به شدت اهمیت دارد. شرکت سازنده در این دو بسته الحاقی تلاش کرده تا تمامی مشکلات بازی خود را برطرف کرده و به بهترین نحو آن را آماده بکند. همینطور اینکه این شرکت با وجود اینکه اندازه بزرگی ندارد، تمام تلاش خود را کرده تا به بهترین نحو بازی را طراحی بکند و یک تجربه خاص را در اختیار کاربران قرار بدهد.

بازی UFL یک بازی فوتبال مانند بسیاری از بازی‌ای دیگر در این سبک است. به این شکل که شما با بازیکنان واقعی، دنیای قوی و به روز روبرو هستید. از طرفی محتوای خاص مثل دستکش و ابزار تیم‌های مختلف نیز در این بازی وجود داشته و باعث می‌شود که شما بتوانید هر تیمی که می‌خواهید را از ابتدا به سلیقه خود بسازید. نکته جالب اینجاست که در این تیم خیالی خود شما می‌توانید از بازیکنان واقعی استفاده کرده و ترکیب مورد علاقه خود را طراحی بکنید. هدف شما رسیدن به جام قهرمانی است. پس برای آن نهایت تلاش خود را بکنید.

بازی UFL به شدت به توانایی‌های شما بستگی دارد. به این شکل که شما باید از نهایت مهارت فوتبالی خود استفاده کرده و تلاش کنید دشمنان خود را از بین ببرید. از طرفی با توجه به اینکه می‌توانید اعضای تیم را خودتان انتخاب بکنید، این آزادی عمل را دارید که تیم خود را بر طبق سلیقه خود طراحی کرده و تلاش کنید با توجه به سبک بازی خودتان تیم را طراحی کنید.

بازی UFL نیازمند استراتژی قوی است. به این صورت که شما باید تلاش کنید تیم خود را قوی کرده و در فصل‌های مختلف تیم خود را قوی‌تر بکنید. نکته اینجاست که در بازی UFL کارت‌های مختلف وجود دارد که این کارت‌ها ظاهر خاصی به بازیکنان شما می‌دهند. در نتیجه با خرید این کارت‌ها تیم خود را خاص کنید و در رقابت‌های مختلف شرکت بکنید.

بازی UFL در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۲ سپتامبر) برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه خواهد شد. همانطور که گفته شد این بازی بسته‌های قابل پرداخت خاصی دارد که دسترسی زودرس به این بازی را ممکن می‌کنند ولی در کل بازی UFL یک عنوان کاملاً رایگان است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره