نماد آخرین خبر

کنفرانس Innovation اینتل به علت شرایط ناپایدار این کمپانی تا سال 2025 به تعویق افتاد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
کنفرانس Innovation اینتل به علت شرایط ناپایدار این کمپانی تا سال 2025 به تعویق افتاد

دیجیاتو/ شرکت اینتل رسماً اعلام کرده است کنفرانس Innovation را که برای اواخر سپتامبر برنامه‌ریزی‌شده بود، به سال ۲۰۲۵ موکول می‌کند. شرکت اینتل هرساله آخرین دستاوردها و فناوری‌های توسعه‌یافته را در کنفرانس Innovation در معرض دید توسعه‌دهندگان و عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش نشریه Tom's Hardware، خبر تعویق کنفرانس Innovation پس‌ازآن اعلام شد که شرکت اینتل در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که با کاهش درآمد مواجه شده و مجبور است تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج کند. البته به نظر نمی‌رسد تعویق این رویداد تأثیری بر برنامه زمانی اینتل برای عرضه محصولات جدیدش داشته باشد. همچنین اینتل اعلام کرده است که از طریق دفاترش در سرتاسر جهان به برگزاری رویدادهای کوچک‌تر، وبینارها و هکاتون‌ها ادامه می‌دهد. 

اینتل مجبور است هزینه‌هایش را کاهش دهد و ساختارهایش را بازسازی کند

در گزارش مالی اینتل برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، ذکر شده بود که این غول فناوری هم‌اکنون درگیر کاهش یک درصدی درآمدها نسبت به سال گذشته است. همچنین ضرر اینتل در این بازه زمانی به ۱.۶۱ میلیارد دلار رسیده که ایجاد تغییرات در ساختار شرکت را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. واحد بازاریابی اینتل که وظیفه برگزاری کنفرانس Innovation را برعهده دارد نیز ازجمله بخش‌هایی است که با کاهش بودجه و اخراج تعداد از کارمندانش روبه‌رو شده است. علاوه‌بر همه موارد، اینتل هم‌اکنون با مشکل ضعف عملکردی پردازنده‌های سری سیزده و چهارده خود نیز دست‌وپنجه نرم می‌کند.

تاکنون گزارشی درمورد تصمیم اینتل برای تعویق عرضه محصولات جدید منتشر نشده است و به نظر می‌رسد محصولات این شرکت طبق برنامه‌ریزی قبلی به بازار عرضه خواهند شد. سری پردازنده‌های Lunar Lake اینتل قرار است در سپتامبر معرفی شوند. همچنین سی‌پی‌یوهای سری Arrow Lake و سایر محصولات اینتل برای دیتاسنترها نیز احتمالاً سر وقت معرفی خواهند شد. اما لغو کنفرانس Innovation احتمالاً باعث می‌شود سی‌پی‌یوهای اینتل برای سال ۲۰۲۶ به این زودی‌ها در معرض دید عموم قرار نگیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره