نماد آخرین خبر

این کاور کیبورد تایپ با ناخن‌های بلند را آسان‌تر می‌کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
این کاور کیبورد تایپ با ناخن‌های بلند را آسان‌تر می‌کند

زومیت/ با استفاده از کاور کیبورد تیپی تایپ، کاربران دیگر لازم نیست بین خوش‌استایل‌بودن و راحتی در تایپ‌کردن یکی را انتخاب کنند.
 
با اینکه ناخن‌های بلند برای برخی از ارکان مهم خوش‌استایل‌بودن هستند، معمولاً مشکلات عملی خاصی نیز به‌همراه دارند؛ به‌ویژه وقتی از تایپ‌کردن سخن به‌میان می‌آید. تیپی تایپ (Tippy Type)، کاور کیبورد سیلیکونی جدید ۴۵ دلاری، با هدف حل این مشکل برای کاربرانی طراحی شده است که از مک‌بوک استفاده می‌کنند و نمی‌خواهند برای عملکرد بهتر، استایل خود را قربانی کنند.


Verge

به‌گزارش ورج، تیپی تایپ کلیدهای بلند و استوانه‌ای دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌جای ناخن‌ها، با بخش نرم انگشتانشان تایپ کنند. این طراحی به کاهش ناراحتی و حفاظت از مانیکور کمک می‌کند که دو نگرانی رایج برای افرادی با ناخن‌های متوسط تا بلند هستند.

سارا یانگ وانگ، مدیر‌عامل و یکی از بنیان‌گذاران این محصول، اذعان می‌کند که در ابتدای استفاده از تیپی تایپ، کاربران ممکن است برای عادت‌کردن به آن به کمی زمان نیاز داشته باشند. کلیدهای این محصول سفت‌تر هستند و به فشار بیشتری از کلیدهای عادی لپ‌تاپ نیاز دارند؛ اما کاربران می‌توانند نسبتاً سریع به آن عادت کنند.


TippyType

نویسنده‌ی ورج می‌گوید که پس از یک هفته استفاده از تیپی تایپ، سرعت تایپش از ۶۰ کلمه در دقیقه با دقت ۹۸ درصد به ۸۰ تا ۹۰ کلمه در دقیقه با دقت ۹۸ تا ۹۹ درصد افزایش یافته است.


اگرچه تیپی تایپ مزایای خود را دارد، بدون محدودیت هم نیست. این روکش ممکن است برای افرادی با ناخن‌های بسیار بلند مناسب نباشد و فشاردادن برخی از کلیدها، مانند کلیدهای جهت‌دار خیلی راحت نیست. همچنین، این کاور از بستن کامل لپ‌تاپ مانع می‌شود که ممکن است برای برخی ناراحت‌کننده باشد.

در‌حال‌حاضر، تیپی تایپ فقط برای لپ تاپ اپل عرضه شده است؛ هرچند نسخه‌هایی برای برندهای دیگرِ لپ‌تاپ در دست توسعه قرار دارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره