نماد آخرین خبر

شیائومی اسمارت بند ۹ به‌زودی در بازار جهانی عرضه می‌شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
شیائومی اسمارت بند ۹ به‌زودی در بازار جهانی عرضه می‌شود

ترنجی/ حدود سه هفته پیش شیائومی اسمارت بند ۹ به‌همراه گوشی های تاشو میکس فولد ۴ و میکس فلیپ برای عرضه در کشور چین معرفی شد. هم‌اکنون گفته می‌شود که این مچ‌بند هوشمند به‌زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

شاید شیائومی اسمارت بند ۹ بیست و نهم مرداد در بازار های جهانی عرضه شود 
افشاگر اطلاعات، Arsène Lupin، با انتشار پستی ادعا کرد که Xiaomi Smart Band 9 در آینده‌ای نزدیک راهی بازار جهانی می‌شود. البته وی نمی‌تواند تاریخ دقیق عرضه این محصول را پیش‌بینی کند. چندی پیش این مچ‌بند هوشمند در میان داده های وب‌سایت آمازون ایتالیا مشاهده شد که تاریخ عرضه آن را ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد ماه) نشان می‌داد. البته هنوز قیمت جهانی اسمارت بند ۹ به‌طور رسمی مشخص نشده است.


Xiaomi Smart Band 9


Xiaomi Smart Band 9

این دستبند هوشمند در کشور چین با قیمت اولیه ۲۴۹ یوآن (معادل ۳۵ دلار) راهی بازار شده است. قابل ذکر است، دو مدل دیگر وجود دارد – یکی از NFC پشتیبانی می‌کند و دیگری با عنوان Ceramic Special Edition شناخته می‌شود. این دو به ترتیب ۲۹۹ یوان (۴۱ دلار آمریکا) و ۳۴۹ یوان (۴۸ دلار آمریکا) قیمت دارند.

طبق گزارش Gadgets & Wearables، این محصول ممکن با قیمت اولیه ۳۹,۹۹ یورو (حدوداً معادل ۴۷ دلار آمریکا) در آمازون ایتالیا به‌فروش برسد که نسبت به قیمت ۳۶,۹۹ یورویی نسل قبل کمی بیشتر است. همان‌طور که اشاره شد، هنوز قیمت رسمی این مچ‌بند هوشمند برای بازار های جهانی مشخص نشده و در نهایت ممکن است با شایعات منتشر شده، متفاوت باشد.

نگاهی به مشخصات Xiaomi Smart Band 9 
شیائومی اسمارت بند ۹ دارای یک صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل (326ppi) است که حداکثر روشنایی ۱,۲۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این محصول بیش از ۲۰۰ واچ فیس را پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، نسخه‌ای از این مچ‌بند هوشمند دارای NFC است. از دیگر ویژگی های Band 9 می‌توان به شتاب سنج ۳ محوره، ژیروسکوپ، PPG، حسگر نور محیط و ویژگی های مختلف پایش سلامت اشاره کرد.

در مورد پایش سلامت، ادعا می‌شود که این محصول ۱۶ درصد دقیق‌تر از نسل قبل است و بیش از ۱۵۰ حالت تمرین را پشتیبانی می‌کند. اسمارت بند ۹ شیائومی همچنین می‌تواند پیشنهاداتی را برای بهبود چرخه خواب ارائه کند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این دستبند هوشمند دارای باتری ۲۳۳ میلی‌آمپری بوده که طبق گزارشات در صورت خاموش بودن AOD (صفحه نمایش همیشه روشن) عمر باتری ۲۱ روزه خواهد داشت.

شارژدهی این محصول با روشن بودن صفحه نمایش همیشه روشن یا AOD به ۹ روز کاهش می‌یابد. Xiaomi Smart Band 9 حدود ۱ ساعت طول می‌کشد تا به‌طور کامل فول شارژ شود. این دستگاه در برابر نفوذ آب (تا عمق ۵۰ متری) مقاوم است. این محصول از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی کرده و قابلیت کنترل موسیقی، پاسخ پیام و نمایش وضعیت آب و هوا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

نظر شما چیست؟ آیا حاضر به خرید این مچ‌بند هوشمند شیائومی هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره