نماد آخرین خبر

بلومبرگ: اپل همچنان روی ویژن پرو ارزان‌تر و عینک هوشمند خود کار می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
بلومبرگ: اپل همچنان روی ویژن پرو ارزان‌تر و عینک هوشمند خود کار می‌کند

دیجیاتو/ اپل همچنان درحال توسعه عینک‌های هوشمند بدون نمایشگر، مشابه عینک ری‌بن متا است.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین یادداشت خود درباره هدست‌های جدید ویژن پرو و عینک هوشمند اپل صحبت کرده است. به گفته او تیم ویژن اپل به آزمایش روی چند محصول مختلف ادامه می‌دهند. این محصولات جدید شامل هدست ارزان‌تر اپل ویژن، نسل دوم اپل ویژن پرو و ​​همچنین یک عینک هوشمند است.

براساس گزارش مارک گرمن، اپل احتمالاً همچنان قصد دارد یک هدست ارزان‌تر را در اوایل سال آینده میلادی عرضه کند. همچنین اپل به توسعه نسل دوم ویژن پرو ادامه می‌دهد، اما زمان معرفی آن هنوز مشخص نیست. علاوه‌بر این دو هدست جدید ویژن، گرمن اضافه می‌کند که این شرکت درحال آزمایش عینک‌های هوشمند بدون نمایشگر، مشابه عینک ری‌بن متا است.

توسعه مدل‌های جدید ویژن پرو و عینک هوشمند اپل

مارک گرمن می‌گوید که اپل همچنان به توسعه عینک هوشمند خود متعهد است. البته ساخت عینک‌های واقعیت افزوده به دلیل مسائل فنی احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. گرمن پیش‌ازاین نیز گفته بود که نباید انتظار داشت عینک هوشمند AR اپل به این زودی‌ها روانه بازار شود.

از سوی دیگر، ویژن پرو اپل که در فوریه 2024 در دسترس کاربران آمریکایی قرار گرفت، پس از مدتی که تأثیر تبلیغات آن از بین رفت، دیگر چندان کاربران را برای خرید ترغیب نمی‌کند. زیرا تعداد زیادی از کاربران نمی‌خواهند برای یک هدست واقعیت ترکیبی 3499 دلار بپردازند، حتی اگر از نظر فنی مشخصات چشمگیری داشته باشد.

بااین‌حال، اپل اجازه نمی‌دهد کاهش فروش هدست اصلی، مانعی برای عرضه هدست‌های بعدی باشد. به گفته گرمن، این شرکت همچنان در مسیر عرضه یک هدست ارزان‌تر و نسل دوم ویژن پرو قرار دارد. هنوز کاملاً مشخص نیست که اپل برای کاهش هزینه‌های این مدل ارزان‌تر چه خواهد کرد، اما گرمن درباره اینکه آیا این محصول ارزان‌تر در نهایت هدست‌های ویژن را محبوب‌تر خواهد کرد یا خیر، تردید دارد. بااین‌حال، اگر مدل ارزان‌تر کمتر از 1500 دلار نباشد، هدست‌های ویژن همچنان محصولات خاص و دور از دسترس عموم باقی خواهند ماند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر