نماد آخرین خبر

تریلر جدید Space Marine 2 پایگاه عملیاتی بازی را نشان می‌دهد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ جدیدترین ویدیویی که از Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شده است به پایگاه عملیاتی بازی اختصاص دارد و ویژگی‌های آن را برای ما شرح می‌دهد.
   
با نزدیک شدن به زمان عرضه Warhammer 40,000: Space Marine 2، شرکت فوکوس اینترتینمنت و استودیوی سیبر اینتراکتیو به ارائه تریلرهای جدید از این بازی ادامه می‌دهند. ویدیوی قبلی به دو کلاس تاکتیکال و اسنایپر اختصاص داشت و جدیدترین تریلر نیز به نمایش پایگاه عملیاتی بازی می‌پردازد.

Battle Barge به‌عنوان یک هاب عمل می‌کند و در هر حالتی از بازی پایگاه عملیاتی شما خواهد بود. Battle Barge نه‌تنها جایی است که شما بین مأموریت‌های کمپین در آن قرار می‌گیرید، بلکه در حالت‌های چندنفره‌ای مانند Operations و Eternal War نیز باید کار خود را از آن‌جا شروع کنید.

علاوه‌بر انتخاب مأموریت بعدی، Battle Barge به شما امکان می‌دهد سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به بخش آموزشی بازی وارد شوید و با دشمنان انتخابی خود تا حد دلخواه بجنگید. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیوی مورد بحث بپردازید.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره