نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

سامسونگ شاید از تیتانیوم در بدنه گلکسی زد فولد 6 اسلیم استفاده کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
سامسونگ شاید از تیتانیوم در بدنه گلکسی زد فولد 6 اسلیم استفاده کند

دیجیاتو/ سامسونگ درحال تصمیم‌گیری برای استفاده یا عدم استفاده از تیتانیوم در این دستگاه است.

انتظار می‌رفت سامسونگ در سال جاری چندین مدل گلکسی زد فولد 6 را عرضه کند. شایعاتی درمورد عرضه گلکسی زد فولد 6 اسلیم، فولد 6 FE و فولد 6 اولترا وجود داشت. با‌این‌حال در دومین رویداد Unpacked سال 2024، این شرکت فقط به معرفی یک مدل بسنده کرد. درهرحال هنوز هم در سال جاری میلادی، احتمال معرفی یک مدل گوشی دیگر از سری فولد 6 وجود دارد و آن مدل اسلیم است.

به لطف منبع کره‌ای The Elec، اطلاعات جدیدی درمورد گلکسی زد فولد 6 اسلیم در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شاید سامسونگ به‌جای فولاد ضدزنگ معمولی (SUS)، از تیتانیوم به‌عنوان متریال اصلی برای پنل پشتی این دستگاه استفاده کند.

استفاده از تیتانیوم در گلکسی زد فولد 6 اسلیم
طبق گزارش‌ها، غول فناوری کره جنوبی در دوراهی بین استفاده از SUS و تیتانیوم قرار گرفته است. واحد نمایشگر سامسونگ درحال‌حاضر توسعه صفحه پشتی (Backplate) تیتانیومی را برای گلکسی Z Fold 6 Slim که گفته می‌شود سه‌ماهه چهارم 2024 با همکاری چندین شریک عرضه خواهد شد، تکمیل کرده است.

معمولاً صفحات پشتی تاشو سامسونگ از SUS و پلاستیک تقویت‌شده با فیبر کربن (CFRP) ساخته می‌شوند. تیتانیوم قبلاً هرگز استفاده نشده است. صفحه پشتی قطعه‌ای است که بین پنل تاشو و لولا قرار می‌گیرد.

ساخت صفحه پشتی برای گوشی تاشو در مقایسه با گوشی‌های معمولی دشوار است؛ زیرا فرایند چاپ (Etching) باید روی قسمت تاشو انجام شود تا لولا به‌راحتی کار کند.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که گلکسی زد فولد 6 اسلیم همچنان در مسیر توسعه قرار دارد؛ زیرا سیستم‌عامل آزمایشی برای مدل SM-F958N در سرورهای سامسونگ مشاهده شده است.

همچنین گزارش شده است که صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد 6 اسلیم بزرگ‌تر از نسخه معمولی خواهد بود، اگرچه ممکن است دستگاه به‌اندازه همتایان چینی خود باریک نباشد. درحال‌حاضر، هنوز اطلاعات رسمی درباره این گوشی وجود ندارد و باید کمی منتظر بمانیم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره