نماد آخرین خبر

درخواست کمک از هوش مصنوعی جمینای در گوشی‌های اندروید چشم‌نوازتر و بی‌دردسرتر می‌شود

منبع
زوميت
بروزرسانی
درخواست کمک از هوش مصنوعی جمینای در گوشی‌های اندروید چشم‌نوازتر و بی‌دردسرتر می‌شود

زومیت/ گوگل جلوه‌های بصری جدیدی برای هوش مصنوعی جمنای در نظر گرفته است و قصد دارد دسترسی به آن را ساده‌تر کند.
 
گوگل در مراسم معرفی سری پیکسل ۹، دستیار صوتی جمنای را همراه با ویژگی‌های جدید به‌صورت رسمی رونمایی کرد. گوگل می‌خواهد درخواست کمک از هوش مصنوعی اختصاصی خود را در گوشی‌های اندرویدی بی‌دردسرتر از گذشته کند.

به‌نوشته‌ی 9to5Google، با باز شدن پنل جمنای یک جلوه‌ی نورانی درخشان در اطراف آن ظاهر می‌شود که چشم‌نوازتر از گذشته به‌نظر می‌رسد. در کنار ظاهر زیبای پنل، با نگاه دقیق‌تر متوجه شباهت طراحی با Google Assistant خواهیم شد.

پاسخ‌های ارائه‌شده توسط جمنای به‌جای باز شدن در یک محیط تمام‌صفحه، در پنل شناور (با امکان تمام‌صفحه شدن) ظاهر می‌شوند. چنین چیزی علاوه‌بر ایجاد مزاحمت کمتر برای کاربران، با قابلیت تولید تصویر جمنای همخوانی دارد.

افراد اجازه دارند تا هر چیزی را که به‌کمک جمنای تولید کرده‌اند به برنامه‌هایی نظیر جیمیل و گوگل مسیجز بکشند و رها کنند. برای باز کردن رابط کاربری تمام‌صفحه کافی است روی گوشه‌ی بالایی سمت راست پنل ضربه بزنید.

با تماشای ویدیو‌های یوتیوب به‌جای گزینه‌ی Ask about this screen، گزینه‌ی Ask about this video ظاهر می‌شود تا بتوان با استفاده از آن در مورد ویدیو‌ها سؤالات گوناگونی مطرح کرد. می‌توان از جمنای درخواست کرد تا خلاصه‌‌ی ویدیو‌ها یا موارد دیگر را به‌نمایش بگذارد.

طراحی و امکانات جدید جمنای هنوز به‌طور گسترده منتشر نشده‌اند و به‌مرور زمان در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. گوگل می‌گوید ویژگی‌های جدید طی هفته‌های آینده در اختیار کاربران اندرویدی Gemini و Gemini Advanced قرار خواهند گرفت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم