نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. مهم
موبایل و بازی

بسته جامع آموزش بازی‌سازی با 90 درصد تخفیف

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بسته جامع آموزش بازی‌سازی با 90 درصد تخفیف

آخرین خبر/ با مشارکت هلدینگ برسا و هلدینگ طراحان سفید برای نخستین بار جامع­ترین بسته آموزش بازی­سازی با تخفیف 90 درصدی و به مدت محدود در سطح ملی منتشر شده است. 

این بسته آموزشی که با عنوان «گیم آپ» رونمایی شده، با رویکرد تربیت نیروی انسانی و شناسایی نیروهای مستعد و نیز اتصال آنها به بازار کار طراحی شده است، به طوری­که در شرایط فعلی که کشور با کمبود نیروی انسانی ماهر در زمینه بازی­سازی مواجه شده، بتوان از مسیر آموزش­های مقرون به صرفه در مقیاس ملی این مساله را برطرف کرد. 

نگاه به آینده نسل جدید و ایجاد اشتغال برای آنان در زمینه صنایع نرم و خلاق، تبدیل به یکی از دغدغه­های عصر حاضر شده است. توانمندسازی کودکان و نوجوانان در صنایع سرگرمی هم اکنون در اغلب کشورهای توسعه­یافته امری است که به موازات آموزش­های مبتنی بر کتب درسی، مهارتی الزامی و آموختنی محسوب می­شود. آموزش تولید و توسعه بازی­های دیجیتال را شاید بتوان مهم­ترین عرصه آموزشی فناوری و سرگرمی­های نوین دانست که در سال­های اخیر، مورد توجه بسیاری از کشورها از جمله ایران قرار گرفته است و این صنعت یک کسب­وکار جدی و کارآفرینی مهم برای نسل بعدی تلقی می­شود. از این رو، به دلیل تقاضای بالایی که در کشور از سوی مخاطبان بازیکن در کشور وجود دارد و آمارهای اخیر نشان می­دهد که بالغ بر 34 میلیون گیمر در کشور ما وجود دارند، بازار رو به گسترش بازی­های دیجیتال فضای مناسبی برای تربیت و کارآفرینی نسل جدید فراهم کرده است. 

سه تخصص اصلی بازی­سازی که در این بسته آموزش داده می شود عبارتست از هنر در بازی با تدریس استاد موذنی، طراحی بازی با تدریس مهندس جبلی، توسعه و برنامه نویسی بازی با تدریس مهندس صفارزاده. همچنین فراگیران در این دوره مهارت‌های متعددی کسب می‌کنند که از جمله آنها توسعه مهارت‌های فنی و ورود به دنیای فناوری‌های نوین، گسترش مهارت‌های شناختی و خلاقیت، تقویت کار تیمی و برنامه‌ریزی، مهارت حل مسئله و تفکر منطقی، آشنایی با صنعت بازی‌سازی و فرصت‌های شغلی آن و در نهایت افزایش اعتماد به نفس نوجوانان و هدفمند­شدن است.

لازم به ذکر است که در دوره گیم آپ، ۹۰ درصد هزینه‌های آموزش در بورسیه و توسط حامیان پرداخت می‌شود. در واقع، علاوه بر بورسیه اولیه این بسته که با حداقل هزینه عرضه شده است، شرکت کنندگانی که موفق به گذراندن این دوره های آنلاین و ارائه پروژه های موفق بشوند، از بورسیه پس از آموزش نیز بهره مند خواهند شد. به این صورت که دوره­های منتورینگ و کارورزی و نیز استقرار در خانه خلاق و نوآوری برسا برای تیم­سازی و تولید بازی تا مرحله انتشار برای شرکت­کنندگان برتر تحت حمایت مالی و آموزشی حامیان انجام می­پذیرد.

گفتنی است دوره گیم آپ فرصتی برای علاقه­مندان به آموزش بازی­سازی است تا هم بتوانند از آموزش­های اساتید برجسته بهره­مند شوند و هم استعداد خود را در زمینه مشخصی شناسایی و هدایت کنند. اغلب علاقه‌مندانی که برای نخستین بار اقدام به یادگیری بازی­سازی می­کنند، با این مساله مواجه هستند که در کدام زمینه هنری، فنی (برنامه نویسی) و طراحی علاقه و استعداد دارند. این بسته آموزشی به شرکت­کننده کمک می­کند که با انجام پروژه­ها و گذراندن کارگاه­های تخصصی، مسیر مهارت­­یابی خود را مشخص کند. 

علاقه مندان برای ثبت نام این بسته می توانند از این لینک 

https://landing-bazimeli.gamedojo.ir/?utm_source=akaapp&utm_medium=inreportage&utm_campaign=sale
وارد و با مبلغ 970 هزار تومان بسته جامع آموزش بازیسازی را تهیه کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر از طرح بازی ملی از اینجا 

https://landing-bazimeli.gamedojo.ir/?utm_source=akaapp&utm_medium=inreportage&utm_campaign=info


وارد شود. 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره