نماد آخرین خبر

زدتی‌ای نوبیا Z70 اولترا با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در راه است

منبع
ترنجي
بروزرسانی
زدتی‌ای نوبیا Z70 اولترا با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در راه است

ترنجی/ زدتی‌ای توسعه نوبیا Z70 اولترا را آغاز کرده است. این تلفن هوشمند در میان داده های IMEI مشاهده شده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

زدتی‌ای نوبیا Z70 اولترا تا پایان سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد 
زدتی‌ای در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تلفن هوشمند جدید در آینده‌ای نزدیک است. Nubia Z70 Ultra با شماره مدل NX731J در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. البته در حال حاضر، اطلاعاتی درباره این گوشی به‌جز شماره مدل آن وجود ندارد.


داده های IMEI

نوبیا Z60 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. پس انتظار می‌رود که زدتی‌ای نوبیا Z70 اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز شود. سایر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه نیز ممکن است نسبت به نسل قبل بهبود یابد. در ادامه نگاهی به مشخصات Z60 Ultra می‌اندازیم، تا ایده‌ای درباره جانشین این گوشی هوشمند داشته باشیم.

نگاهی کوتاه به مشخصات Nubia Z60 Ultra
زدتی‌ای نوبیا Z60 اولترا دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این تلفن هوشمند ابعاد ۷۶.۴ در ۸.۸ در ۱۶۴ میلی‌متر و وزن ۲۴۶ گرمی دارد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. این تلفن هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، هنوز هیچ اطلاعاتی به‌طور رسمی درباره تاریخ رونمایی Nubia Z70 Ultra منتشر نشده است. با توجه به آنکه Z60 Ultra در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شد، پس انتظار داریم که جانشین این تلفن هوشمند نیز تا پایان سال جاری میلادی رونمایی شود. اطلاعات مذکور در حد یک شایعه هستند و مشخصات دقیق‌تر Nubia Z70 Ultra در آینده فاش خواهد شد. ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم این گوشی پرچمدار زدتی‌ای چه ویژگی هایی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟
 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره