نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

مقایسه عمر باتری گلکسی Z Fold 6 با Z Flip 6 و S24 Ultra سامسونگ

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در سری Galaxy Z 6 عرضه شده‌اند و با توجه به قیمتی که دارند، خیلی ساده است که درباره مقایسه عملکرد آن‌ها با پرچمدار پریمیوم سری Galaxy S یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا سوال پیش بیاید. اگر ذهن شما هم کنجکاو است، بیاید با هم ویدئو مقایسه عمر باتری Galaxy Z Fold 6 با Galaxy Z Flip 6 و Galaxy S24 Ultra سامسونگ را تماش کنیم.

ویدئو مقایسه عمر باتری Galaxy Z Fold 6 با هم خانواده‌هایش!

طبیعتا مقایسه کردن این سه محصول با یکدیگر خیلی موضوع منطقی نیست اما برای ذهن کنجکاو می‌تواند جذاب باشد. به هر حال یکی از آن‌ها گوشی تاشو کوچکی است که باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. از گلکسی زد فلیپ ۶ که بگذریم به گلکسی زد فولد ۶ می‌رسیم و آن هم چند نسل است که با باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود و نمایشگر تاشو داخلی آن بسیار بزرگ است.

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ یک پرچمدار پریمیوم با طراحی ساده (غیرتاشو) است که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و طبیعتا چالش‌های طراحی آن کمتر بوده است. همچنین این محصول در بخش دوربین هم نسبت به گلکسی زد فولد ۶ که ۱۹۰۰ دلار قیمت دارد، بهتر خواهد بود.

اگر برای شما هم جالب است که ببینید عملکرد Galaxy Z Fold 6 در مقابل Galaxy Z Flip 6 و Galaxy S24 Ultra سامسونگ در بخش باتری چطور است، بیاید با هم این ویدئو را تماشا کنیم.

همانطور که دیدید، گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ قطعا در بخش باتری بهتر از ۲ دستگاه دیگر عمل می‌کند اما اختلاف با گلکسی زد فولد ۶ خیلی دراماتیک نبود. در حقیقت شاید بتوان گفت به اندازه تفاوت اندازه باتری که دارند، عملکرد باتری آن‌ها نیز متفاوت بود، شاید کمی بیشتر اما نه خیلی شدید.

نظر شما چیست؟ به خرید گوشی‌های تاشو علاقه‌مند هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر