نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

قطع آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق کلید خورد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
قطع آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق کلید خورد

دیجی کالا/ سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که فرآیند قطع آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق آغاز شده است. وی تأکید کرد که اشخاص غیرمرتبط مجاز به ارائه آمار واردات گوشی‌های هوشمند قاچاق نیستند.

به گزارش تسنیم، حمیدرضا دهقانی‌نیا در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات صورت‌ گرفته برای قطع آنتن آیفون‌های بدون رجیستر، بیان کرد: «پیگیری‌های مداوم ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اپراتورها و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منجر به انجام اقداماتی در این زمینه شده است و نتایج این تلاش‌ها اخیراً مشاهده می‌شود.» وی افزود: «البته هنوز تمامی اقدامات لازم در این زمینه به پایان نرسیده و ما همچنان در حال پیگیری هستیم تا تمامی موارد مورد نظر به طور کامل اجرایی شوند.»


دهقانی‌نیا در پاسخ به سوالی درباره آمار واردات ۵۰۰ میلیون دلاری آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق که توسط یکی از انجمن‌های تخصصی اعلام شده بود، توضیح داد: «این دسته از آیفون‌ها به دلیل عدم ریجستری، آماری ندارند و اطلاعات چندان دقیقی از آن‌ها در دسترس نیست. انجمن‌های صنفی نیز مسئولیت احصا و اعلام آمار واردات کشور را ندارند و نباید در حوزه‌های غیرمرتبط دخالت کنند.»

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره