نماد آخرین خبر

این مرورگر مدرن مخصوص ویندوز XP است!

منبع
زوميت
بروزرسانی
این مرورگر مدرن مخصوص ویندوز XP است!

زومیت/ گشت‌وگذار بی‌دردسر در وب با سیستم‌عامل قدیمی، اما محبوب ویندوز XP ازطریق مرورگر جدید به نام MyPal68 امکان‌پذیر شد.
 
یکی از مشکلات بزرگ استفاده از نسخه‌های قدیمی ویندوزی ازجمله XP محبوب، سازگارنبودن آن‌ها با نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های امروزی است. مرورگر اینترنت اکسپلورر از مدت‌ها قبل به‌دست فراموشی سپرده شد و حتی اگر کار می‌کرد، عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

در دنیای وب، همیشه روش‌هایی برای حل مشکلات وجود دارد. مرورگر وب مدرن و فوق‌العاده‌ای به نام MyPal68 برای پشتیبانی از ویندوز XP ساخته شده است و عملکرد رضایت‌بخشی دارد.

MyPal68 پروژه‌ای متن‌باز است و می‌توانید کدهای منبع آن را در مخزن گیت‌هاب مشاهده کنید. البته باید توجه کنید که مفهوم مدرن برای این مرورگر کمی متفاوت به‌نظر می‌رسد. درحالی‌که این مرورگر برای ویندوز XP فوق‌العاده پیشرفته محسوب می‌شود، با استانداردهای ویندوز ۱۱ فاصله زیادی دارد.

 Windows Central
مرورگر MyPal68 برپایه‌ی فایرفاکس ۶۸ و با کمی تغییر براساس کدهای مرورگر Pale Moon ساخته شده است. این برنامه از برخی افزونه‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و از Brave به‌عنوان موتور جست‌وجوی پیش‌فرض بهره می‌برد.

 Windows Central
نمی‌توان MyPal68 را کاملاً بی‌نقص در نظر گرفت. این مرورگر محدودیت‌هایی دارد که توسعه‌دهنده نمی‌تواند کاری درباره‌ی آن‌ها انجام دهد؛ به‌همین‌دلیل، برخی وب‌سایت‌ها را به‌درستی نمایش نمی‌دهد.

نکته‌ی جالب اینکه یوتیوب به‌خوبی در MyPal68 بارگذاری می‌شود و این ویژگی احتمالاً برای بسیاری از کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. خوشبختانه می‌توانید وب‌سایت‌هایی که به‌درستی نمایش داده نمی‌شوند، ازطریق صفحه‌ی پروژه در گیت‌هاب گزارش دهید تا شاید توسعه‌دهنده راهکاری برای آن پیدا کند.

MyPal68 سرعت زیادی دارد و به شما اجازه می‌دهد تا روی سیستم‌عامل قدیمی ویندوز XP به‌راحتی وب‌گردی کنید. قطعاً وجود چنین نرم‌افزارهایی برای برخی کاربران، به‌خصوص عاشقان ویندوز XP جذاب است.

اگرچه استفاده از ویندوز XP در سال ۲۰۲۴ به‌عنوان سیستم‌عامل اصلی منطقی به‌نظر نمی‌رسد، همچنان افرادی هستند که به این نسخه از ویندوز علاقه دارند و از آن استفاده می‌کنند. برای دانلود نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ بیتی MyPal68، می‌توانید به صفحه‌ی گیت‌هاب آن مراجعه کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره