نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ایلان ماسک پیشنهاد پست دولتی ترامپ را پذیرفت

منبع
تکفارس
بروزرسانی
ایلان ماسک پیشنهاد پست دولتی ترامپ را پذیرفت

تکفارس/ ایلان ماسک در پستی در شبکه اجتماعی ایکس آمادگی خود را برای گرفتن پست در کابینه دونالد ترامپ اعلام کرد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرده است در صورتی که دوباره قدرت را در کاخ سفید بدست بگیرد، آماده است از ایلان ماسک در پست کابینه و یا مشاور استفاده کند. ترامپ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده بود.

ترامپ در گفتگو با خبرگزاری رویترز با خطاب قرار دادن ماسک به عنوان فردی باهوش اعلام کرده بود در صورتی که ماسک راضی باشد قطعا از وی در دولت خود استفاده خواهد کرد.

ایلان ماسک اخیراً از ریاست جمهوری ترامپ حمایت کرده است. وی به تازگی پست مرموزی را در ایکس به اشتراک گذاشت که در آن نوشته است: من مشتاق خدمت هستم. در این پست وی روی یک تریبون ایستاده و روی آن عبارت “Department of Government Efficiency (DOGE) (ادراه کارایی دولت) نوشته شده است.

Doge یک میم اینترنتی است که در سال ۲۰۱۳ بسیار رواج پیدا کرد. این میم شامل تصویری از سگ شیبا اینو است که با متن رنگارنگ با فونت Comic Sans در پیش زمینه قرار دارد. شیبا اینو در اواخر سال ۲۰۱۳ حضور چشمگیری در فرهنگ عامه داشت به طوریکه ارز دیجیتال مبتنی بر دوج به نام دوج کوین (Dogecoin)، در دسامبر همان سال راه اندازی شد.

ماسک تنها این عبارت را در پست خود منتشر کرده است و فعلاً به طور رسمی در مورد پذیرش پیشنهاد ترامپ اظهار نظری نکرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره