نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

بازی/ Yu-Gi-Oh! Duel Links؛ با رقبا دوئل کنید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بازی/ Yu-Gi-Oh! Duel Links؛ با رقبا دوئل کنید

آخرین خبر/ Yu-Gi-Oh! Duel Links – یو گی او! لینک های دوئل نام بازی محبوب و پرمخاطب کمپانی KONAMI سازنده بازی هایی مثل Castlevania Grimoire of Souls ، PES CARD COLLECTION ، PES Club Manager  و eFootball PES می باشد. این بازی به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در دسترس کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links یک بازی معروف است که ابتدا برای پلتفرم PC در فروشگاه استیم عرضه شد و بعد از مدتی نسخه موبایلی و پورت شده آن نیز با همان خصوصیت ها ساخته و برای موبایل و تبلت منتشر شد. Yu-Gi-Oh! Duel Links یک بازی کارتی رقابتی دو نفره (PvP) است که به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود. این بازی در سبکی شبیه به بازی‌های Auto Chess عرضه شده و مهم‌ترین هدف بازیکنان در آن باید ساخت و مدیریت دسته کارت‌های نیروهای مختلف و استفاده از آنها در مقابل رقبا باشد. در این بازی شما باید نیروهای خاص و قهرمانان افسانه‌ای زیادی را کشف و به گروه خود ملحق کنید. سپس باید به مدیریت و ارتقاء نیروها بپردازید. بعد از اینکه مدیریت لازم را روی نیروهایتان انجام دادید وقت شروع رقابت‌ها می‌رسد. شما می توانید به صورت تصادفی با یک بازیکن دیگر به صورت آنلاین وارد رقابت شده و با آن بازیکن بازی کنید. وقتی بازی شروع شد باید به صورت تاکتیکال سعی کنید تا از کارت های خود علیه کارت های رقیب استفاده کنید.

در بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links صدها نوع کارت، قهرمان و نیروی مختلف وجود دارد که باعث شده این بازی از یک عنوان کارتی ساده به یک بازی نسبتاً پیچیده و حرفه ای تبدیل شود و به همین خاطر طرفداران این بازی افراد خاصی هستند. البته این پیچیدگی بیشتر در ظاهر کلی بازی است و کافی است مدتی بازی را انجام دهید تا متوجه سادگی کلیت گیم پلی و کنترل های آن شوید. این بازی بخشی با عنوان King of Games دارد که در آن بازیکنان می‌توانند برای کسب رتبه‌های بهتر و شرکت در رنکینگ‌های جهانی تلاش کنند تا به بهترین بازیکن در بین هزاران بازیکن دیگر تبدیل شوند. این بازی از روی یک مانگای کلاسیک ژاپنی به همین نام ساخته شده است. در این بازی همان شخصیت های معروف این مانگا مثل Yami Yugi, Seto Kaiba, Jaden Yuki, Yusei Fudo و شخصیت های دیگر وجود دارند. طراحی های بازی با مدل سازی های سه بعدی همراه است و کلیت طراحی ها قابل قبول می باشد. البته جزئیات گرافیکی خیلی خاصی در این بازی استفاده نشده و همچنین باید گفت که حجم کلی بازی (بعد از دانلود دیتا) حجم تقریباً زیادی می باشد. این موضوع نشان می دهد که این بازی در بخش گیم پلی محتوای کاملی دارد. در مجموع باید گفت که Yu-Gi-Oh! Duel Links یک بازی خیلی معمولی نیست و فقط اگر با چنین سبک هایی آشنا باشید می توانید ارتباط خوبی با آن برقرار کنید.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 97 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره