نماد آخرین خبر

تریلر بازی Sonic X Shadow قابلیت‌های جدید شدو را نشان می‌دهد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ سونیک به مناسبت حضور سگا در مراسم گیمزکام قرار است در غرفه خودش برای اولین‌بار به طرفداران اجازه دهد تا این بازی را تجربه کنند.
   
امروز و با بازگشت سگا به رویداد گیمزکام ۲۰۲۴، تیم سونیک یک تریلر جدید از بازی Sonic X Shadow Generations منتشر کرد که روی قدرت‌های جدید شخصیت شدو با نام Doom Powers تمرکز دارد. این تریلر پر از گیم‌پلی با سرعت بالا و قابلیت‌های جدید از موج‌سواری روی آب تا پرواز از روی موانع، مراحلی مانند جزیره Chaos که از بازی Sonic Frontiers اضافه شده و باس‌هایی که طرفداران می‌توانند در پاییز امسال و با عرضه این بازی تجربه کنند را نشان می‌دهد.

به‌عنوان بخشی از حضور سگا در گیمزکام ۲۰۲۴، تیم سونیک از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور یک غرفه در سالن این نمایشگاه دارد و این فرصت را برای طرفداران فراهم می‌کند تا برای اولین‌بار Sonic X Shadow Generations را بازی کنند و با عروسک سونیک عکس بگیرند.

بازی سونیک و شدو قرار است به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی در تاریخ ۴ آبان با قیمت پایه ۴۴/۹۹ پوند برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شود. طرفدارانی که نسخه دیلاکس دیجیتال را خریداری کنند، می‌توانند بازی را سه روز زودتر از عرضه جهانی تجربه کنند و علاوه‌بر آن محتواهای اضافی نیز دریافت کنند. کسانی که پلی استیشن ۵ و ۴ دارند علاوه‌براین موارد انیمیشن‌های پرولوگ انحصاری نیز به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنند.

برای خرید این بازی می‌توانید ازطریق وب‌سایت رسمی این بازی اقدام کنید و این عنوان را از امروز پیش‌خرید کنید تا یک اسکین لگاسی برای شخصیت سونیک مدرن که براساس ظاهر او در بازی Sonic Adventure طراحی شده است، دریافت کنید. بازیکنانی که نسخه فیزیکی روز اول را پیش‌خرید کنند نیز یک دفترچه ۲۸ صفحه‌ای از جرالد رباتنیک دریافت می‌کنند که تجربه او در خلق شخصیت شدو و ایستگاه فضایی آرک را شرح می‌دهد. همه نسخه‌های پیش‌خرید شده فیزیکی شامل یک کاور دوطرفه با سبک هنر ژاپنی از این بازی هستند.

طرفداران سونیک همچنین می‌توانند تا قبل از تاریخ ۱۱ آبان در خبرنامه آنلاین سونیک عضو شوند تا اسکین «لگاسی سونیک جم» برای شخصیت کلاسیک سونیک را هم دریافت کنند که برای طراحی آن از ظاهر اولین نسخه سه‌بعدی این شخصیت الهام گرفته شده است. اسکین لگاسی سونیک جم برای همه بازیکنان Sonic X Shadow Generations رایگان است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره