نماد آخرین خبر

باتری گلکسی S25 اولترا سامسونگ ناامیدکننده خواهد بود

منبع
تکفارس
بروزرسانی
باتری گلکسی S25 اولترا سامسونگ ناامیدکننده خواهد بود

تکفارس/ در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ تغییرات بزرگی در بخش باتری گلکسی S25 اولترا ایجاد کند، اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهند این گوشی از باتری نسل قبل استفاده خواهد کرد.

آن‌طور که پیداست، سامسونگ مانند سال گذشته تصمیم دارد گلکسی S25 اولترا را به یک باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کند. این تصمیم بسیاری از طرفداران این شرکت را ناامید کرده است زیرا پیش‌بینی می‌شد که پرچمدار جدید سامسونگ قدرت بیشتری داشته باشد.

استفاده از باتری نسل قبل با ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر سوالاتی را در ذهن طرفداران درباره پیشرفت‌های احتمالی گلکسی S25 اولترا در زمینه بهره‌وری انرژی و عملکرد کلی آن ایجاد کرده است. در پی این اقدام سامسونگ، مشتریان شاید به دلیل عدم وجود بهبودهای قابل توجه در گوشی نام‌برده ناامید شوند.

البته باتری آن ممکن است همچنان در زمینه شارژدهی با سایر گوشی‌های بازار رقابت کند. از سوی دیگر، قابلیت‌های جدید گلکسی S25 اولترا می‌توانند موجب شوند تا کاربران به ظرفیت باتری آن توجه نکنند. با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در پرچمدار جدید خود تعادلی میان نوآوری و برآورده کردن انتظارات کاربران ایجاد کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره