نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویری از iPhone SE 4 و iPhone 16 Pro Max اپل منتشر شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تصاویری از iPhone SE 4 و iPhone 16 Pro Max اپل منتشر شد

ترنجی/ اپل امسال باید یک آیفون SE جدید معرفی کند که مهره بسیار استراتژیکی خواهد بود. طراحی جدید این محصول شاید اصلی‌ترین دلیل فروش آن باشد. از طرفی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های هر خانواده آیفون پرچمدار نیز مدل Pro است. نگاه خیلی از کاربران به آیفون ۱۶ پرو است. اگر شما در انتظار این ۲ محصول اپل هستید، خبر خوبی برای شما داریم. تصاویری از iPhone SE 4 و iPhone 16 Pro Max اپل منتشر شده است.

تصاویر لو رفته از iPhone SE 4 و iPhone 16 Pro Max اپل
اطلاعات و تصویر منتشرشده برای iPhone SE 4 حکایت از ارتقاء طراحی قابل توجهی دارد. احتمالا این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگتر از نسل قبل و حدود 6.1 اینچی خواهد بود که آن را مشابه آیفون 14 می‌کند. همچنین با یک بریدگی در بالای نمایشگر وجود دارد که Face ID را در خود جای می‌دهد.


طراحی احتمالی iPhone SE 4

با این حال، بزرگ‌ترین شگفتی می‌تواند گنجاندن تراشه A18 Bionic باشد، همان تراشه‌ای که انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ (مدل‌های غیر پرو) را تغذیه کند. اگر این حقیقت داشته باشد، آیفون اس ای ۴ عملکردی در سطح پرچمدار را با قیمتی جذاب ارائه می دهد.

البته که این تغییرات همراه با افزایش قیمت خواهد بود. این گزارش به قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار اشاره دارد.

در حالی که طراحی جلویی ممکن است کاملا یادآور آیفون 14 باشد، اما این گزارش جزئیاتی در مورد پشت گوشی ارائه نمی دهد. شایعات حاکی از آن است که ممکن است این گوشی به مانند نسل‌های قبلی خود فقط ۱ دوربین اصلی روی قاب پشتی داشته باشد.


تصاویر منتسب به آیفون ۱۶ پرو

تصاویر تبلیغاتی منتشر شده برای آیفون 16 پرو نشان دهنده طراحی مشابه آیفون 15 پرو  است. البته اینجا رنگ‌بندی مشابه شایعاتی که طی روزهای اخیر داشتیم نیست. مشخص نیست که آیا رنگ‌بندی برای بازار چین است یا شاید حتی اطلاعات صحیح نباشند. البته این حدس هم وجود دارد که رنگ‌بندی مدل پرو و پرو مکس امسال متفاوت باشد و رنگ برنزی شایعه شده برای مدل پرو مکس باشد!

قابل توجه ترین تفاوت آیفون ۱۶ پرو با آیفون ۱۵ پرو ممکن است اضافه شدن دکمه اختصاصی دوربین در سمت راست و پایین دستگاه باشد. این دکمه را در تصویر زیر می‌توانید ببینید:

در قلب این محصول احتمالا از تراشه اپل A18 Pro استفاده می شود که یک ارتقاء منطقی نسبت به نسل قبلی خود است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که دوربین فوق عریض گوشی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با “فناوری بازتاب منشوری فوق العاده نازک” است. این بخش گزارش کمی عجیب به نظر می‌رسد.

فناوری جدیدی در بخش دوربین آیفون ۱۶ پرو وجود دارد که توسط موتور پردازش هوش مصنوعی یا NPU تراشه A18 Pro پشتیبانی می‌شود و می‌تواند کیفیت تصویر را بهبود بخشد و احتمالاً از ویژگی‌هایی مانند ویدیوی فضایی (Spatial Video) برای هدست ویژن پرو اپل پشتیبانی می‌کند.

شایعه شده که اپل سری آیفون ۱۶ را بیستم شهریور ۱۴۰۳ معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره این اطلاعات لو رفته پیرامون آیفون‌های جدید اپل چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر