نماد آخرین خبر

گوگل تأیید کرد: پیکسل واچ 3 قابل‌ تعمیر نیست، فقط تعویض می‌شود

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
گوگل تأیید کرد: پیکسل واچ 3 قابل‌ تعمیر نیست، فقط تعویض می‌شود

دیجیاتو/ گوگل بر سیاست خود در قبال ساعت‌های هوشمندش پافشاری می‌کند.

سری پیکسل واچ گوگل سخت‌افزار خوبی دارد، اما یکی از مشکلاتی که کاربران این سری را آزار می‌دهد، نبود امکان تعمیر این گجت‌های پوشیدنی است. متأسفانه این مسئله حتی با عرضه پیکسل واچ 3 تغییری نخواهد کرد و درصورت خرابی، گوگل فقط امکان تعویض کل دستگاه را فراهم می‌کند.

پس از عرضه اولین ساعت از سری پیکسل، مشخص شد گوگل هیچ امکانی برای تعمیر این ساعت هوشمند ارائه نکرده است؛ اگر دستگاهی خراب شود و همچنان تحت گارانتی باشد، صرفاً تعویض می‌شود.

به‌رغم حرکت به‌سمت استفاده از مواد جدید در پیکسل واچ 2، گوگل امکانی برای تعمیر این ساعت هوشمند ارائه نکرد. اکنون تأیید شده است که این شرایط در پیکسل واچ 3 نیز تغییر نمی‌کند.

گوگل در مصاحبه با وب‌سایت اندروید آتوریتی، نداشتن امکان تعمیرپذیری پیکسل واچ 3 را تأیید و اعلام کرد این دستگاه «فقط شامل تعویض» می‌شود و امکان تعمیر آن وجود ندارد. اگر مشتری با ساعت هوشمند خراب به یکی از مراکز گوگل مراجعه کند، از او خواسته می‌شود با تیم پشتیبانی مشتری Google Pixel Watch تماس بگیرید تا شرایط تعویض دستگاه را بررسی کند.

خدمات گوگل برای پیکسل واچ 3
گوگل برای پیکسل واچ 3 همچنان خدمات «مراقبت ترجیحی» (Preferred Care) را در آمریکا ارائه می‌کند که در واقع طرح بیمه است. این طرح تضمین می‌کند حتی اگر آسیب‌دیدگی خارج از گارانتی باشد، می‌توانید ساعت هوشمند جایگزین دریافت کنید.

این شرایط باتوجه‌به اهداف زیست‌محیطی شرکت‌های بزرگ فناوری ناامیدکننده به‌ نظر می‌رسد؛ چراکه می‌تواند ساعت‌های زیادی را راهی گورستان زباله‌ها کند، درحالی‌که بسیاری از این محصولات احتمالاً با امکان تعمیر می‌توانند سال‌ها استفاده شوند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر