نماد آخرین خبر

مایکروسافت تأیید کرد که بازی ایندیانا جونز برای پلی‌استیشن ۵ هم منتشر می‌شود

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ خالق‌ بازی ایندیانا جونز اعلام کرد که بازی جدید این استودیو برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز منتشر خواهد شد.
 
در افتتاحیه‌ی رویداد گیمزکام، مایکروسافت و بتسدا رسماً اعلام کردند که بازی Indiana Jones and the Great Circle برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

بتسدا تأیید کرد که بازی ایندیانا جونز در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر) ابتدا برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود و سپس در بهار ۲۰۲۵ دردسترس کاربران پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.

شایعه‌ی انتشار بازی Indiana Jones and the Great Circle برای کنسول بازی سونی از ماه‌ها پیش به‌گوش می‌رسید. در آن زمان گفته می‌شد که بازی مذکور تنها برای مدت کوتاهی در انحصار کنسول ایکس باکس خواهد بود.

منابع آگاه به ورج گفته‌اند که بتسدا احتمالاً بازی Indiana Jones and the Great Circle را در آوریل ۲۰۲۵ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۴) برای پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌کند؛ اما این تاریخ می‌تواند تغییر کند.
 
انتشار بازی جدید ایندیانا جونز برای PS5 بخشی از رویکرد جدید چندپلتفرمی برای برخی از بازی‌های ایکس‌باکس است که به‌عنوان Project Latitude شناخته می‌شود. بازی جدید Doom: The Dark Ages نیز در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. مایکروسافت قبلاً تعدادی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس مانند Hi-Fi Rush و Pentiment و Sea of Thieves و Grounded را برای پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر