نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

حاشیه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس فاش شد؛ باریک‌ترین در میان گوشی‌های بازار

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
حاشیه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس فاش شد؛ باریک‌ترین در میان گوشی‌های بازار

دیجیاتو/ اپل از فناوری خاصی برای رسیدن به این میزان از حاشیه نمایشگر استفاده کرده است.

 درحالی‌که اپل برای رونمایی از سری جدید آیفون‌های خود آماده می‌شود، هر روز شایعات و جزئیات بیشتری درمورد این محصولات در رسانه‌ها به بیرون درز می‌کند. حالا یکی از منابع آگاه شناخته‌شده جزئیات جدیدی درباره حاشیه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس را افشا کرده است.

به گزارش اندروید هدلاینز، این جزئیات را منبع آگاه Ice Universe منتشر کرده و نشان می‌دهد حاشیه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس فقط ۱.۱۵ میلی‌متر خواهد بود. این میزان حاشیه نمایشگر کمترین میزان بین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، حتی بین خود محصولات اپل است. همچنین گفته می‌شود این حاشیه‌ها یکنواخت هستند که حاصل روش خاص اپل برای کاهش حاشیه‌های دور نمایشگر است.

سایر مشخصات و جزئیات آیفون 16 پرو مکس

ظاهراً اپل برای کاهش حاشیه‌های نمایشگر آیفون 16 پرو مکس از روش جدیدی به نام «ساختار کاهش مرزی» استفاده کرده است. استفاده از این روش ابتدا مشکلاتی برای اپل ایجاد کرده بود اما به نظر می‌رسد این مشکلات هم‌اکنون برطرف شده‌اند و حاشیه‌هایی بسیار باریک را به آیفون ۱۶ پرو مکس آورده‌اند.

Ice Universe همچنین تصویری به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این حاشیه‌های بسیار باریک در محصول نهایی به چه صورت هستند.

برای اینکه ارزش کار اپل را بهتر درک کنید، باید بدانید حاشیه‌های نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس ۱.۵۵ میلی‌متر بود. حاشیه ۱.۱۵ میلی‌متری آیفون ۱۶ پرو مکس جدید به این معنی است که اپل موفق شده حاشیه نمایشگر را ۰.۴۰ میلی‌متر نازک‌تر کند که کاهش قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

البته این میزان حاشیه نمایشگر برای مدل آیفون 16 پرو مکس است و هنوز مشخص نیست مدل 16 پرو نیز همین حاشیه را داشته باشد یا خیر.

سری آیفون 16 اپل ماه آینده معرفی خواهد شد. تاکنون جزئیات زیادی از این گوشی‌ها منتشر شده است. از دیگر مشخصات احتمالی آیفون 16 پرو مکس می‌توان به نمایشگر ۶.۹ اینچی، پردازنده A18 Pro و ۸ گیگابایت رم اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت این گوشی در دسترس نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر