نماد آخرین خبر

بازی Monument Valley 3 انحصاری نتفلیکس شد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ مجموعه بازی مانیومنت ولی (Monument Valley) را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های پازلی در دنیای بازی‌های ویدیویی دانست. مجموعه‌ای که به صورت انحصاری برای پلتفرم موبایل عرضه شد و توانست موفقیت بسیار زیادی در دنیای گیمینگ کسب بکند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا از شماره ۳ این مجموعه رونمایی کند و در کنار آن این بازی را برای پلتفرم نتفلیکس (Netflix) انحصاری کرده است.

شرکت نتفلیکس برای مدت زیادی است که قصد دارد وارد دنیای گیمینگ بشود ولی جهت مناسب را پیدا نکرده است. حال اینطور که به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم گرفته تا با روش‌های جدید و انحصاری کردن عناوین موبایل کاربران بیشتری را به سمت پلتفرم اشتراک گیمینگ خود جذب بکند. در نتیجه با توجه به پتانسیل بسیار زیادی که بازی مانیومنت ولی دارد، منطقی است که نتفلیکس به دنبال بدست آوردن آن باشد.

شرکت Ustwo در رویداد گیمزکام از بازی جدید مانیومنت ولی رونمایی کرد. این بازی قرار است در زمستان امسال عرضه شده و به صورت انحاصری برای مشترکین نتفلیکس در دسترس خواهد بود. همینطور اینکه شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این بازی را برای هر دو سیستم عامل اصلی موبایل یعنی اندروید و آی‌او‌اس عرضه بکند.


مجموعه مانیومنت ولی همواره از لحاظ طراحی سه بعدی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و چالش‌های آن همیشه خاص بودند.
در مانیومنت ولی ۳ شما در نقش نور (Noor) هستید. او قرار است به یکی از هیجان انگیزترین ماجراجویی‌های مجموعه مانیومنت ولی رفته و به دنبال قدرت و توانایی‌های مختلف بگردد. بازی مانیومنت ولی جدید یک شاخصیه جدید هم به بازی اضافه کرده است. این شاخصه بحث زمان است. به این شکل که کرکتر اصلی باید قبل از تاریک شدن محیط توانایی‌ها را بدست آورده و مرحله را تمام بکند.

بازی مانیومنت ولی ۳ از لحاظ طراحی شباهت زیادی به موارد قبلی دارد ولی بهبود زیادی هم پیدا کرده است. به این شکل که شما با چالش‌های بیشتری در دنیای بازی روبرو بوده و از طرفی طراحی مراحل نیز خلاقانه‌تر شده است. در کل مانیومنت ولی در زمینه زاویه دید و طراحی سه بعدی در سطح بسیار بالایی قرار داشت و حال این بازی جدید هم این سیستم را بیشتر ارتقاء داده است.

یکی از قابلیت‌های بسیار جالبی که به بازی مانیومنت ولی ۳ اضافه شده قابلیت قایق سواری است. به این شکل که شما می‌توانید در دنیای این بازی با قایق جابجا شده و تلاش کنید پازل‌های محیط را با قایق حل بکنید. این ایده باعث شده تا بازی مانیومنت ولی ۳ نسبت به دو بازی قبلی از لحاظ گیم‌پلی تنوع بیشتری داشته باشد.

بازی مانیومنت ولی ۳ در تاریخ ۲۰ آذر (۱۰ دسامبر) برای پلتفرم موبایل در برنامه نتفلیکس عرضه خواهد شد. طرفداران این مجموعه می‌توانند شماره‌های قبلی این مجموعه را به صورت رایگان در نتفلیکس تجربه کرده و سپس به تجربه شماره ۳ بپردازند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره