نماد آخرین خبر

فعلا منتظر عرضه نسخه موبایل Marvel Rivals نباشید

منبع
زومجي
بروزرسانی
فعلا منتظر عرضه نسخه موبایل Marvel Rivals نباشید

زومجی/ شرکت نت‌ایز گیمز اعلام کرد که درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه Marvel Rivals برای موبایل و نینتندو سوییچ وجود ندارد.
   
در طول ماه‌های اخیر Marvel Rivals سروصدای زیادی به پا کرد و شرکت NetEase Games در نمایشگاه گیمزکام از زمان عرضه این بازی رونمایی کرد. مارول رایولز برای انتشار روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل ۹ در نظر گرفته شده است، اما به‌نظر نمی‌رسد که شرکت نت‌ایز گیمز هنوز برنامه‌ای برای عرضه بازی برای پلتفرم‌های دیگر داشته باشد.

تادئوس ساسر، کارگردان Marvel Rivals در نمایشگاه گیمزکام در گفت‌وگو با رسانه Pocket Tactics اعلام کرد که درحال‌حاضر برای عرضه بازی برای دستگاه‌های موبایل یا کنسول نینتندو سوییچ تصمیم‌گیری نشده است.

این موضوع چندان تعجب‌اور نیست؛ چراکه عرضه Marvel Rivals روی موبایل نیازمند تولید یک نسخه مجزا و مختص اندروید و iOS است و نظر به اینکه نینتندو سوییچ به پایان چرخه حیات نزدیک می‌شود و نسبت‌به کنسول‌های نسل ۹ دارای سخت‌افزار ضعیف‌تری است، برای نت‌ایز گیمز منطقی‌تر خواهد بود که به عرضه بازی برای کنسول بعدی نینتندو فکر کند. سازنده مارول رایولز احتمالا می‌خواهد پس از عرضه نینتندو سوییچ ۲ در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

استودیو نت‌ایز گیمز در میان انبوه بازی‌های تک‌نفره توسعه‌یافته براساس دنیای مارول درصدد ارائه یک تجربه شوتر چندنفره منحصر‌به‌فرد با Marvel Rivals است. مارول رایولز در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۳ (۶ دسامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره