نماد آخرین خبر

پلی استیشن از برنامه Hero Project برای منطقه خاومیانه و شمال آفریقا رونمایی کرد

منبع
زومجي
بروزرسانی
پلی استیشن از برنامه Hero Project برای منطقه خاومیانه و شمال آفریقا رونمایی کرد

زومجی/ برنامه‌ی حمایتی سونی از بازی سازان مستقل در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تحت عنوان پروژه‌ی MENA Hero Project معرفی شد.
   
سونی برنامه‌ی جدیدی را برای حمایت از توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌های ویدیویی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در پیش گرفته است که به‌عنوان پروژه‌ی MENA Hero شناخته می‌شود. پست جدید وبلاگ پلی استیشن، در توصیف این پروژه از عناوین «پرجنب و جوش، پویا و توقف ناپذیر» استفاده می‌کند. اهداف MENA Hero، روی پشتیبانی از بازی‌های مستقل توسعه یافته در کشورهای عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین، عراق، کویت، عمان، قطر، اردن، مصر، مغرب (مراکش) و تونس متمرکز است.

در این پست نوشته شده است: «امروز ما بسیار هیجان زده هستیم که پروژه‌ی جدید موسوم به Middle East North Africa Hero Project (MENA Hero Project) را معرفی می‌کنیم. هدف از برنامه‌ی پرورشی Hero Project، شناسایی و حمایت از توسعه‌دهندگان مستعد این مناطق برای ارائه‌ی تجربیات گیمینگ آن‌ها به بازار جهان است. ما با پروژه‌ی «قهرمان MENA» به‌دنبال رشد و نوآوری با توسعه‌دهندگان منطقه خاور میانه و شمال آفریقا هستیم.»



سونی در ادامه خاطرنشان کرد که: «ما به‌عنوان بخشی از مسیر درحال تکامل خود برای اطمینان از اینکه پلی استیشن به بهترین مکان برای تجربه گیمینگ تبدیل شود، متعهد به توسعه‌ی برنامه‌های حمایتی در تمامی مناطق جهان هستیم که قابلیت شناسایی توسعه‌دهندگان جدید و مستعد را دارند. پروژه MENA Hero با اعتقاد ما به پتانسیل بازار خاورمیانه و شمال آفریقا تقویت می‌شود.»

به‌نظر می‌رسد که برند پلی استیشن در تلاش است تا ارتباط خود را با تیم‌های بازی‌سازی مستقل قوی‌تر کند. سونی قصد دارد تا برای تیم‌های بازی‌سازی مستقل که با برند پلی استیشن همکاری می‌کنند، مزایای بیشتری را در دسترس قرار دهد. مواردی همچون بهبود راه‌های ارتباطی مابین برند پلی استیشن و تیم‌های مستقل بازی‌ساز، بهبود شرایط فروش بازی‌های مستقل، افزایش تعامل، بهبود سیستم بازاریابی و تازه‌سازی روش‌های کمک به‌تولید آثار مستقل که همگی می‌توانند به بهتر دیده شدن این توسعه‌دهندگان کمک شایانی کنند. باید جالب باشد که ببینیم از دل این ایده‌ی نوآورانه سونی چه بازی‌هایی به‌دست گیمرها خواهند رسید.

درنهایت شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره