نماد آخرین خبر

پست‌های موقت ۲۴ ساعته به تردز می‌آیند

منبع
تکفارس
بروزرسانی

تکفارس/ تردز در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای پست‌های خود یک تایمر ۲۴ ساعته تنظیم کنند. پس از آن خود پست و تمام پاسخ‌ها مانند استوری‌ها ناپدید می‌شوند.

سخنگویی از شرکت به TechCrunch گزارش داد و تایید کرد که اکنون این قابلیت در میان گروهی از کاربران آزمایش می‌شود. این قابلیت برای اولین بار در اوایل تابستان امسال توسط یک توسعه‌دهنده به نام Alessandro Paluzzi مشاهده شد و شبیه به Fleets توییتر پیش از تغییر به ایکس است که موفقیت زیادی کسب نکرد. اما این قابلیت می‌تواند برخی از مشکلات کاربرانی که عادت به حذف پست‌ها را دارند حل کند.

 
این آزمایش چند ماه پس از آن انجام می‌شود که رئیس اینستاگرام، آدام موسری، اعلام کرد که تردز در حال آزمایش بایگانی خودکار پست‌ها می‌باشد. این قابلیت اختیاری به کاربران اجازه می‌دهد تا تاریخ مشخصی را برای پنهان کردن پست‌های خود از جریان محتوا تعیین کنند. اما کاربران تردز در گذشته نشان داده‌اند که به طور عمده علاقه‌ای به بایگانی خودکار ندارند، و چنین قابلیتی در مقیاس بزرگتر هنوز ایجاد نشده است.


تردز در اوایل آگوست به مرز ۲۰۰ میلیون کاربر رسید و به تازگی ابزاری به نام Insights را معرفی کرده است که به کاربرانی که فالوور‌های زیادی دارند، اجازه می‌دهد عملکرد حساب کاربری‌شان را بررسی کنند. متا همچنین اعلام کرد که گزینه زمان‌بندی پست‌ها در راه است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره