نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تریلر بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ جدیدترین تریلر Call of Duty: Black Ops 6 به بخش چندنفره بازی اختصاص دارد و اطلاعات گسترده‌ای را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.
   
پیش از رویداد Call of Duty Next اکتیویژن تریلری از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر کرده است. این ویدیو پر است از تمام آن چیزهایی که بازیکنان انتظار دارند و در عین حال بازگشت برخی ویژگی‌های محبوب را تایید می‌کند. تریلر مذکور موارد جذابی را به تصویر می‌کشد؛ مانند RC-XD killstreak که یک ماشین کنترل از راه دور و مملو از مواد منفجره است و سلاح پرتابی Tomahawks که در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نیز وجود داشت.

البته باید به ۱۶ نقشه چندنفره جدید، مکانیک حرکت همه‌جانبه و مکانیک‌هایی مثل استفاده از دشمنان به‌عنوان سپرهای انسانی نیز اشاره کرد. باتوجه‌به اینکه رویداد Call of Duty Next در تاریخ ۲۸ اوت (۷ شهریور) و راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود، باید منتظر ویدیوهای بیشتری از این بازی باشیم. دسترسی زودهنگام به نسخه بتا نیز از تاریخ ۳۰ اوت تا ۴ سپتامبر (۹ الی ۱۴ شهریور) برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند و مشترکین گیم پس آغاز می‌شود. دوره بتا از تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر (۱۶ الی ۱۹ شهریور) برای همه بازیکنان در دسترس خواهد بود.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره