نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

دادگاه پاول دوروف امشب برگزار شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دادگاه پاول دوروف امشب برگزار شد

آخرین خبر/ طبق گزارش رویترز، دادگاه دورف امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار و احتمالاً قاضی همین امشب حکم صادر خواهد کرد. مدیرعامل تلگرام در فرانسه با ۱۲ اتهام مواجه است.

تلگرام ظاهراً از پیوستن به برنامه‌های محافظت از کودکان خودداری کرده است
براساس گزارش BBC، تلگرام برخلاف اکثر شبکه‌های اجتماعی دیگر، در طرح‌های NCMEC (مرکز ملی کودکان مفقود و مورد سوءاستفاده) که بیش از 1600 شرکت اینترنتی با آن همکاری دارند، ثبت‌نام نکرده است. شرکت‌های مستقر در ایالات متحده از نظر قانونی ملزم به ثبت‌نام در اینگونه طرح‌ها هستند، البته 16 درصد از شرکت‌‌ها نیز در آمریکا مستقر نیستند.
به گفته BBC، ظاهراً NCMEC بارها از تلگرام خواسته است تا برای مقابله با محتواهای سوءاستفاده جنسی از کودکان (CSAM) به آن بپیوندد، اما این پیام‌‎رسان درخواست‌ها را نادیده گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد تلگرام از همکاری با IWF (بنیاد دیدبان اینترنت) خودداری می‌کند.
مورد دیگر نیز این است که تلگرام گزارش‌های شفافیت ندارد. شبکه‌های اجتماعی مانند اپ‌های متا، اسنپ‌چت و تیک‌تاک معمولاً هر شش ماه یک‌بار فهرستی از تمام محتوای حذف‌شده به دلیل درخواست پلیس را منتشر می‌کنند. اما تلگرام مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی وب‌سایتی ندارد که بتوان در آن گزارش‌های محتواهای حذف‌شده را دید و فقط در این‌باره یک کانال دارد که ظاهراً چندان پاسخگو نیست.


فرانس ۲۴: پاول دوروف، مدیر اجرایی تلگرام تحت بازجویی رسمی قرار گرفت و از خروج از فرانسه منع شد.
پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام رسما متهم شده است، وثیقه ۵ میلیون یورویی تعیین شده است، با نظارت آزاد شده و او از خروج از فرانسه منع شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره