نماد آخرین خبر

سه نسخه از سری Fallout در فروشگاه Epic Games رایگان شدند

منبع
گيم فا
بروزرسانی
سه نسخه از سری Fallout در فروشگاه Epic Games رایگان شدند

گیم فا/ فروشگاه Epic Games تا تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) سه بازی از سری Fallout را برای کاربران پیسی رایگان ارائه می‌دهد.
Fallout Classic Collection سه عنوان Fallout 2 ،Fallout 1 و Fallout Tactics: Brotherhood of Steel را دارد و بهترین فرصت برای کسانی است که می‌خواهند به ریشه‌های این سری پسا‌آخرالزمانی بازگردند.

اولین نسخه از سری Fallout در سال ۱۹۹۷ به‌صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و در فاصله کمی پس از آن، شاهد عرضه Fallout 2 نیز بودیم. در سال ۲۰۰۱، بازی Fallout Tactics به عنوان یک اسپین‌آف این سری منتشر شد که با وجود تغییراتی، همچنان ویژگی‌های اصلی این فرنچایز را حفظ کرده بود.

اگرچه این بازی‌ها با عناصر اکشن نقش‌آفرینی (RPG) که در نسخه‌های جدید این سری دیده می‌شود فرسنگ‌ها فاصله دارند، اما هر کسی که خواهان تجربه ریشه‌های این فرنچایز افسانه‌ای است، باید حداقل Fallout 1 و ۲ را امتحان کند.


همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، تا تاریخ ۱۵ شهریور می‌توانید این سه بازی را از طریق فروشگاه Epic Games به صورت رایگان دریافت کنید و پس از اضافه کردن به اکانت خود، می‌توانید کالکشن Fallout را برای همیشه داشته باشید. این اولین بار نیست که سه نسخه نوستالژیک از این آیپی در فروشگاه Epic Games رایگان عرضه می‌شوند، اما حال فرصتی عالی است که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر