نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصویر واقعی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تصویر واقعی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

ترنجی/ نسل بعدی گوشی‌های FE سامسونگ یا همان سری Fan Edition باید به زودی معرفی شود. این دستگاه احتمالا Galaxy S24 FE نام خواهد داشت. یک محصول قبل از عرضه، باید گواهی‌های مختلفی را توسط موسسات هر کشور یا منطقه کسب کند. در مراحل کسب گواهی FCC امریکا، تصویر واقعی گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفته و تصوری از پرچمدار اقتصادی آینده این برند کره‌ای به ما می‌دهد.

تصویر واقعی گلکسی S24 FE
موسسه FCC یک منبع غیرمعمول برای نشان دادن ظاهر یک گوشی معرفی نشده است. معمولا اطلاعات لو رفته از این منبع، به ما شماره مدل و از این دست موارد را ارائه می‌کرد.

حالا اما یک تصویر واقعی از گلکسی اس ۲۴ اف ای منتشر شده که مراحل تست آن‌ها را پشت سر می‌گذاشته است. البته باید بگوییم که این تصویر آن‌چنان جزئیات خاصی هم ندارد.


این تصویر نشان می‌دهد که گوشی در حین آزمایش الگوهای تشعشع، به برخی تجهیزات بسته شده است. نمایشگر آن خاموش بوده و عکس هم از راه دور ثبت شده است اما همین کافی است تا شباهت طراحی Galaxy S24 FE به Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus را ببینیم.

رندرهای مطبوعاتی Galaxy S24 FE اوایل این ماه منتشر شد و طراحی آن را به ما نشان داد. این دستگاه یک فریم آلومینیومی و قاب شیشه‌ای در پشت خواهد داشت، چیزی شبیه به مدل‌های پایه و پلاس سری Galaxy S24 اما حاشیه نمایشگر آن قطعا بیشتر از این مدل خواهد بود.

رنگ های گلکسی S24 FE سامسونگ شامل موارد زیر است:

۱- آبی
۲- گرافیت (مشکی)
۳- نعنایی
۴- نقره‌ای
۵- زرد

بیشتر مشخصات مدل FE مشابه گلکسی مدل پایه و پلاس سری S24 خواهد بود. این مشخصات شامل تراشه Exynos 2400 می‌شود که احتمالا این بار حتی در بازار امریکا هم همین تراشه عرضه شود. البته گزارش‌هایی درباره به‌کارگیری نسخه با فرکانس پایین‌تر این تراشه صحبت کرده‌اند و شاید پسوند e داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S24 FE هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر