نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

طراحی و مشخصات هواوی میت 70 پرو فاش شد؛ استفاده از هوش مصنوعی در دوربین

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
طراحی و مشخصات هواوی میت 70 پرو فاش شد؛ استفاده از هوش مصنوعی در دوربین

دیجیاتو/ ظاهراً پرچمدار آتی هواوی از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و عکاسی دیجیتال بهره خواهد برد.

هواوی روی عرضه پرچمداران بعدی خود، یعنی سری هواوی میت 70 کار می‌کند و انتظار می‌رود در اواخر سال میلادی جاری آن‌ها را روانه بازار کند. حالا با افشای طراحی و مشخصات نرم‌افزاری مدل پرو این سری، اطلاعات بیشتری درباره گوشی‌های آتی هواوی داریم.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت «تک‌بویلرز» منتشر کرده، هواوی میت 70 پرو زبان طراحی مشابه سری قبل، هواوی میت 60 پرو خواهد داشت؛ هرچند ماژول دوربین‌ کمی تغییر کرده و نوار دایره‌ای آن بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. همچنین برچسب «AI-DC» در نوار دوربین میت 70 پرو دیده می‌شود و احتمالاً به قابلیت‌های هوش مصنوعی و پردازش دیجیتال در عکاسی اشاره دارد.

مشخصات سخت‌افزاری هواوی میت 70 پرو
پرچمدار جدید هواوی نمایشگر خمیده 6.82 اینچی خواهد داشت و ممکن است از فناوری‌های حال‌حاضر بازار مانند LTPO نیز بهره ببرد. همچنین گواهی احتمالی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد داشت.

در نوار دایره‌ای‌شکل بدنه پشتی دستگاه، احتمالاً دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و دوربین‌های 48 مگاپیکسلی اولتراواید و تله‌فوتو نیز آن را همراهی خواهند کرد. این دستگاه از زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر پشتیبانی خواهد کرد و به‌لطف هوش مصنوعی، احتمالاً تصاویر باکیفیتی را به ثبت خواهد رساند. دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد و از سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی بهره خواهد برد. علاوه‌براین، تراشه Kirin 9100 پردازش تسک‌های کاربران را در این گوشی برعهده خواهد داشت.

پرچمدار هواوی در مقایسه با نسل قبل، هواوی میت 60 پرو، قدرت پردازشی بهتری خواهد داشت و به‌لطف حضور قابلیت‌های دیجیتال و فناوری‌های هوش مصنوعی، از دوربین‌های قوی‌تر بهره خواهد برد. بااین‌حال باید منتظر ماند و دید که در عملکرد هواوی میت 70 پرو در بنچمارک‌ها و بررسی‌ها چگونه خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر