نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

گلکسی A16 4G سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گلکسی A16 4G سامسونگ یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

ترنجی/ سامسونگ آزمایش رابط کاربری One UI را برای گلکسی A16 4G آغاز کرده است. این موضوع تأیید می‌کند که تلفن هوشمند مذکور در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

گلکسی A16 5G سامسونگ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در راه است
سامسونگ Galaxy A16 4G به‌تازگی با بیلد نامبر A165FXXU0AXH7، تست رابط کاربری One UI را پشت سر گذاشته است. با توجه به آنکه این تلفن هوشمند تنها یک بار تست شده، نشان می‌دهد که هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. قبلاً اطلاعاتی درباره مدل گران‌قیمت‌‌تر سری Galaxy A16، یعنی A16 5G منتشر شده بود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به چیپستی قدرتمند (نسبت به قیمت) و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود. گلکسی A16 4G نسبت به مدل 5G قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز خواهد داشت.

مطابق با گزارش Gizmochina، گوشی هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ با شماره مدل «SM-A165F» و با نام Galaxy A16 4G به فروش می‌رسد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی Super AMOLED، تراشه‌ای با عملکرد مطلوب و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شود. احتمالاً سامسونگ برای گلکسی A16 4G ، باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است.


سامسونگ در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ از گلکسی A15 4G رونمایی کرد. ما هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که گلکسی A16 4G چه زمانی معرفی خواهد شد. اما انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند همانند نسل قبل در سه ماهه آخر سال جاری میلادی (اوایل مهر تا اوایل دی ماه) رونمایی شود. 

نظر شما چیست؟ آیا شما تلفن های هوشمند اقتصادی سامسونگ را به سایر برند ها ترجیح می‌دهید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر