نماد آخرین خبر

اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید سال آینده عرضه می‌شوند

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید سال آینده عرضه می‌شوند

مجله دیجی کالا/ طبق گفته‌های مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر نام‌آشنای اپل، ظاهرا شرکت آمریکایی می‌خواهد اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE را در سال ۲۰۲۵ رونمایی کند.

در رویداد It’s Glowtime شب گذشته، بسیاری از علاقمندان به محصولات اپل منتظر معرفی اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید بودند. اما برخلاف انتظارات، این دو دستگاه جدید معرفی نشدند و اپل به جای آن‌ها از اپل واچ سری ۱۰ رونمایی کرد. تحلیل‌گر نام‌آشنای اپل، مینگ-چی کو، که به‌درستی پیش‌بینی کرده بود در این رویداد خبری از مدل اولترای جدید نخواهد بود، حالا زمان احتمالی عرضه این مدل‌ها را اعلام کرده است.

طبق گزارش‌های کو، اپل واچ اولترا ۳ و نسخه جدید اپل واچ SE در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد. او پیش‌بینی کرده بود که اپل هنوز توسعه اپل واچ اولترا ۳ را آغاز نکرده است و بنابراین در سال ۲۰۲۴ خبری از این مدل نخواهد بود. این پیش‌بینی درست از آب درآمد و تنها خبری که اپل در این رویداد درباره ساعت‌های سری واچ اولترا ارائه داد، معرفی رنگ جدید مشکی ساتن برای اپل واچ اولترا ۲ بود.

پیش‌بینی‌های کوا نشان می‌دهد که مدل‌های جدید اپل واچ، در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به عادت اپل در معرفی مدل‌های جدید، احتمالاً این دستگاه‌ها همزمان با آیفون‌های جدید در سپتامبر ۲۰۲۵ معرفی خواهند شد. اما این امکان نیز وجود دارد که اپل یکی از این مدل‌ها را در بهار ۲۰۲۵ معرفی کند، به ویژه اگر بخواهد همزمان با آیفون SE 4 جدید، اپل واچ SE جدید را نیز رونمایی کند.

فرضیه‌ی دوم منطقی‌تر به نظر می‌رسد چون شاید اپل بخواهد در رونمایی از محصولاتش، یکپارچگی خاصی را در نظر بگیرد. به این صورت که مدل‌های پرچم‌دار را همزمان و مدل‌های SE را هم همزمان با هم رونمایی و راهی بازار کند.

در حال حاضر، نسخه SE جدید هیچ به‌روزرسانی خاصی در رویداد شب گذشته دریافت نکرد و اپل تنها به معرفی یک سری بند جدید بسنده کرد. برای واچ اولترا هم فقط یک رنگ جدید معرفی شد. اگرچه مینگ چی‌کو تحلیل‌گر و منبع بسیار موثق و با سابقه‌ای است، اما با این حال باید منتظر ماند و دید طی ماه‌های آتی چه خبرهای بیشتری پیرامون تاریخ رونمایی و عرضه دقیق اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید منتشر می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره