نماد آخرین خبر

قاب‌های جدید بیتس برای آیفون 16 معرفی شدند

منبع
ترنجي
بروزرسانی
قاب‌های جدید بیتس برای آیفون 16 معرفی شدند

ترنجی/ برند بیتس متعلق‌به اپل امروز از عرضه قاب های جدید آیفون 16 با پشتیبانی از MagSafe و Camera Control خبر داد. این اولین باری است که Beats قاب‌های آیفون را طراحی می‌کند چراکه این شرکت معمولاً روی هدفون‌ها و محصولات صوتی خود تمرکز دارد.

قاب های جدید بیتس برای آیفون 16
قاب‌های جدید در چهار رنگ مطابق با رنگ‌های استاندارد آیفون 16 عرضه می‌شوند، ازجمله Midnight Black ،Summit Stone ،Riptide Blue و Sunset .Purple

قاب‌های Beats از یک ماده پلی‌کربنات سخت با دیواره‌های جانبی انعطاف‌پذیر برای بهینه‌سازی جذب ضربه، همراه با روکش نرم میکروفیبر برای ایمن نگه‌داشتن آیفون درون آن از خراش ساخته شده‌اند. اپل می‌گوید که این قاب نازک و سبک بوده و به‌راحتی در دست است.


در قسمت بیرونی کیس، یک روکش براق و ضد خش وجود دارد که محافظت بیشتری را اضافه می‌کند. کیس ها برای کار با دکمه کنترل دوربین در مدل‌های آیفون 16 طراحی شده‌اند و از یک کریستال یاقوت کبود همراه با یک لایه رسانا بهره می‌برند که می‌تواند حرکات انگشت را به دکمه ارتباط دهد.

این قاب‌ها همچنین با MagSafe و آهنرباهای داخلی سازگار هستند که برای اهداف شارژ بی‌سیم با مدل‌های آیفون 16 هماهنگ می‌شود. جدیدترین آیفون‌های اپل می‌توانند با استفاده از شارژرهای جدید MagSafe تا 25 وات شارژ شوند.

Oliver Schusser، معاون اپل موزیک و بیتز، بیان می‌کند: «ما از معرفی اولین قاب آیفون طراحی‌شده توسط Beats خرسندیم. Beats همیشه مترادف با سبک متمایز و رنگ‌های پرجنب‌وجوش بوده است و قاب‌های جدید ما بهترین راه برای لوازم جانبی سری جدید آیفون 16 هستند.»

قاب‌های Beats برای مدل‌های جدید آیفون 16 با قیمت 49 دلار، از امروز از وب‌سایت اپل برای سفارش در دسترس هستند.

دیدگاه شما پیرامون قاب‌های جدید بیتس برای آیفون 16 چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره